Το Σάββατο γιορτάζει το Ιερόν Ησυχαστήριον του Αγίου Νικολάου Πλανά στο Νεοχώρι

ΙΕΡΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΗΒΩΝ ΚΑΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
Το Σάββατο 2 Μαρτίου 2013 πανηγυρίζει το Ιερόν Ησυχαστήριον του Αγίου Νικολάου Πλανά στο Νεοχώρι του Δήμου Αλιάρτου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΗΓΥΡΕΩΣ
Παρασκευή 1 Μαρτίου,ώρα 05.30μ.μ Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός χοροσταντούντος Του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας Μητροπολίτου κ.κ.Γεωργίου
Σάββατο 2 Μαρτίου,ώρα ο7:30 π.μ Όρθρος και Πανηγυρική Θεία Λειτουργία και Λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος.
ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΥ τηλ.επικοινωνίας 6975983968


Μιλάμε πολλές φορές στον καιρό μας για κρίση στους θεσμούς της κοινωνίας και ανάμεσα σ’ αυτούς περιλαμβάνουμε και την Εκκλησία ως διοίκηση. Σίγουρα το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο και σίγουρα δε σημαίνει ότι η Εκκλησία δεν διακονεί τον σκοπό της πάνω στη γη. Το παρήγορο και το ενισχυτικό είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι, και στον καιρό μας, που κατορθώνουν να ξεπεράσουν την κακομοιριά μας και να ποδηγετήσουν με το παράδειγμα τους το πλήρωμα της Εκκλησίας.
Μια τέτοια μορφή ήταν ο άγιος Νικόλαος ο Πλανάς Η Εκκλησία τιμά την μνήμη του στις 2 Μαρτίου. Γεννήθηκε στη Νάξο το 1851 και κοιμήθηκε στην Αθήνα το 1932. Θα κάνουμε μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε τον παπα-Νικόλα, τον απλοϊκό ποιμένα των απλοϊκών προβάτων, στις σχέσεις με τους ενορίτες του, όπως φαίνονται από το βιβλίο της μοναχής Μάρθας.
Η σχέση που καλλιεργεί ο ιερέας με τους ενορίτες τους είναι το μέτρο με το οποίο μετρά κανείς την προσπάθεια που καταβάλλεται. Μέτρο δεν είναι το πολυπληθές, και συνήθως απαθές, εκκλησίασμα. Ο παπα-Νικόλας αδιαφορεί για το πλήθος κι ενδιαφέρεται για το πώς θα τους κάνει μετόχους της αγιαστικής χάριτος των μυστηρίων. Ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για το βαθμό των κοινωνικών γνωριμιών των «παιδιών» του και για όλα τα προβλήματα τους «διανυκτέρευε σχεδόν, προσευχόμενος» κι ας είχε λειτουργήσει με το δικό του, μοναδικό τρόπο την προηγούμενη και θα λειτουργούσε και τη μέρα που θα ξημέρωνε (αναφέρεται ότι η λειτουργία παρ’ αυτώ διαρκούσε 9-10 ώρες…)
Στη σχέση με τους ενορίτες κυριαρχούσε ο σεβασμός της ιδιαιτερότητας του προσώπου. Εκτός από την ξεχωριστή σε κάθε λειτουργία μνημόνευση όλων των ονομάτων βλέπουμε να μη συμπεριφέρεται ομοιόμορφα και κατά την εξομολόγηση, Ανάλογα με τις δυνάμεις και την πνευματική προκοπή του εξομολογούμενου καθόριζε τη νηστεία, Για τον κάθε ενορίτη του και πνευματικό παιδί του δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις στιγμές της θλίψεως «κατέβασε τον ουρανό στη γη, από την αδιάκοπη κι εγκάρδια προσευχή». Νιώθει τα ξεχωριστά ατομικά προβλήματα «άκουσε με προσοχή και συμπόνια, …είπε ότι θα προσευχηθεί». Και όταν κάνει παρατηρήσεις τις κάνει με πολύ ευγένεια, διακριτικότητα αλλά και αμεσότητα.
Στους υποτακτικούς του προσπαθεί να δώσει τη σωστή ιεράρχηση των αξιών. Δεν τους πιέζει να συμμετάσχουν πουθενά, αλά όπου συμμετέχουν πρέπει να συμμετέχουν ολόψυχα. «Ήρθαμε να αγρυπνήσουμε, όχι να κοιμηθούμε…» είπε σε κάποιον που αποκοιμήθηκε κατά την ώρα της αγρυπνίας.
Όταν πρόκειται να κάνει κάτι το καινούργιο, που θα έχει επίπτωση στους γύρω του, ρωτάει «τι λες να συνεχίσουμε και εμείς αυτό; (την προσευχή των Ακοίμητων)» και σέβεται την απάντηση της υποτακτικής του χωρίς να προσπαθήσει να επιβάλλει τη γνώμη του. Δε διστάζει να ζητήσει συγγνώμη από τους συνεργάτες του όταν καταλαβαίνει ότι η προσωπική του επιθυμία και διάθεση για συνέχιση του αγώνα και της προσευχής, τους κουράζει: «σας παιδεύω, παιδιά μου, να με συγχωρέσετε», «να με συγχωρέσεις… είμαι λιγάκι παράξενος!»
Όλες του οι ενέργειες είχαν ως αποτέλεσμα το γαλήνεμα του εσωτερικού κόσμου όσων τον πλησίαζαν. «Αποφάσισαν να τον φέρουν (ένα δαιμονισμένο) στο μικρό και ήσυχο λιμανάκι, εκεί που κατέφευγαν όλες οι κυματοδαρμένες από τις φουρτούνες της ζωής ψυχούλες». Ακόμη και η κουβέντα που είπε σε κάποιον στεναχωρημένο αμαξά «δεν πειράζει παιδί μου, πηγαίνω με τα πόδια», αντανακλούν τη γαλήνη που έκρυβε μέσα του. Η γαλήνη αυτή έκανε τον άλλον να παραμερίζει οποιαδήποτε εμπόδια και καλλιεργούσε την ειρήνη στις μεταξύ τους σχέσεις.
Ως καλός ποιμένας γνωρίζει καλά το ποίμνιο του και προσπαθεί να το γνωρίσει ακόμη καλύτερα. Όταν μια φορά είχε μείνει από πρόσφορο και δεν θα μπορούσε να τελέσει τη Θεία Λειτουργία έστειλε να ζητήσουν από τις γυναίκες «που ήξερε πως πάντα είχαν πρόσφορο». Ανακαλύπτει ένα κρυμμένο λεπρό και τον εντάσσει στα πλαίσια των ασχολιών του. Προσπαθεί να νιώσει την ουσία των προβλημάτων και μετά να προσφέρει τη βοήθεια του. Αυτό του δίνει την άνεση να έχει ξεκάθαρη στάση απέναντι τους και να μην τους κάνει να πικραίνονται ποτέ γιατί έβλεπαν ότι ο παπα-Νικόλας δεν έβλεπε τον άνθρωπο μόνο ως ψυχή αλλά και ως σώμα και κατά πρώτον λόγο έπρεπε να καλυφθούν οι σωματικές ανάγκες και μετά να προσεγγιστεί ο πιστός και από την «πνευματική» σκοπιά.
«Προσφέρθηκε να βάλει την περιουσία του ενέχυρο, για να σωθεί ο πλησίον του», «ένα γεροντάκι τον επισκεπτόταν δις της εβδομάδας και τον συντηρεί σχεδόν (ο παπα-Νικόλας)» -βλέπουμε ότι δεν αφήνει στο φιλόπτωχο την υλική συμπαράσταση- «πήρε τον φάκελο κλειστό με σεβαστό ποσόν…, τον έδωσε αμέσων κλειστό σε μια πτωχή, είχε κόψει μισθό σε έντεκα οικογένειες χήρων και ορφανών. …Χρόνια διατηρεί το επίδομα…», «περνούσε πολύ χρήμα από τα χέρια του, αλλ’ αμέσως το διοχέτευε στην ελεημοσύνη», προσεύχεται για να βρει κάποιος οικογενειάρχης δουλειά, προσεύχεται για ν’ απαλλαγεί από τους στομαχικούς πόνους μια ενορίτισσα του, και ακόμη, και μετά το θάνατο του, προσωπικά του αντικείμενα ή και μια ευχή στ’ όνομα του έδιναν λύση σε επείγοντα σωματικά προβλήματα.
Οι πράξεις του αυτές είχαν καλλιεργήσει ένα σεβασμό του ποιμνίου του, που τον συνόδευε σε κάθε του βήμα. Τον υποδέχονταν με χαρά και προσπαθούσαν να έρθουν σε επαφή μαζί του, να πάρουν την ευλογία του- ακόμη και οι οδηγοί θα είχαν εκείνη τη μέρα περισσότερα κέρδη! Δεν ενδιαφέρονταν για την πτωχική εξωτερική του εμφάνιση, ούτε και για το ότι ήταν κατά κόσμο αμόρφωτος. Όμως και ο παπα Νικόλας καταλάβαινε την αγάπη τους, δεν τη εκμεταλλεύονταν και δεν αδιαφορούσε όταν κάποιο «παιδί του» ετοίμαζε κάτι γι’ αυτόν.
Πρόθυμα ο παπα-Νικόλας συγχωρεί τις πράξεις των άλλων που τον έχουν ως στόχο. Συγχωρεί τον νεωκόρο που τον μούντζωνε, συγχωρεί αυτούς που θέλουν να τον εμπαίξουν. Αυτό, όμως, που δεν συγχωρεί είναι η ασυγχωρησία: Θεωρούσε ένοχο έναν κληρικό που είχε αφορίσει μια κυρία και πέθαναν και οι δύο ασυγχώρητοι.
Κυριότερο μέσο αγωγής είχε το παράδειγμα και την έμπρακτη νουθεσία. Εξηγεί σε μια «κόρη του» γιατί να μην θυμώνει και λέει: «και ‘γω δεν ξέρω να μιλήσω; ξέρω, αλλά σκέφτομαι το αποτέλεσμα και έτσι σιωπώ».
Πηγαίνει νωρίς σ’ ένα σπίτι για να μπορέσει να λειτουργήσει την επόμενη, δίνοντας την αφορμή στο σπιτικό εκείνο να συλλειτουργηθεί μαζί του. Ελέγχει με πολύ όμορφο τρόπο τη συμπεριφορά των άλλων και του κάνει να καταλάβουν το βαθύτερο αίτιο των σφαλμάτων τους, «έβαλε κανόνα» σε ένα αστεφάνωτο ζευγάρι μόνο όταν τους καλλιέργησε πνευματικά, και εξηγεί με πολύ αγάπη σε μια γυναίκα που ζούσε παράνομα για ποιο λόγο δεν μπορεί να αποδεχθεί το πρόσφορο της. Έτσι η γυναίκα καταλαβαίνει ότι δόγμα και ήθος είναι ένα και το αυτό.
Ακόμη κι όταν βλέπει ότι η αγάπη του δεν βρίσκει ανταπόκριση και η καλημέρα του δεν απαντάται, αυτός συνεχίζει ακάθεκτος την προσπάθεια του για να δείξει ότι η αγάπη καταργεί όλα τα σύνορα: «δεν είχε εχθρό κανένα». Φυσικά, προτιμά να προλάβει μια κατάσταση παρά να τη νουθετήσει εξ υστέρων: ενίσχυε τις νεαρές χήρες «διότι η φτώχεια εξωθεί προς την διαφθορά». Το ενδιαφέρον του ήταν στραμμένο προς τον συνάνθρωπο αδιαφορώντας για την πολιτική του τοποθέτηση. Χαρακτηριστικό είναι ότι όταν τον ρώτησαν κάτι για τα πολιτικά, αυτός απάντησε: «Ποιος κυβερνάει τώρα;»
Ποτέ, επίσης, για κάποιο αίτημα του δεν έκρουσε την πόρτα ισχυρών- ούτε ενδιαφερόταν τι θέση κατείχε ο εξομολογούμενο. Ο παπα Νικόλας έκρουε συνεχώς την πόρτα του Θεού. Προσπαθεί να παρηγορήσει για πράγματα που νιώθει ότι στενοχωρούν τους άλλους αλλά δεν τους βλάπτουν πνευματικά: «δεν πειράζει παιδί μου» είπε σ’ έναν αμαξά όταν αφήνιασαν τα’ άλογα του, «μη στεναχωριέσαι» είπε στην ψάλτρια του όταν περπατούσαν στο σκοτάδι, και ο ίδιος δεν στεναχωρούνταν ακόμα και με πράξη που δικαιολογημένα θα έκαναν άλλους να αγανακτήσουν, αλλά διδάσκει την υπομονή και την αγάπη με καλοσύνη και απάθεια.
Κάναμε μια μικρή προσπάθεια να δούμε μια πλευρά της ζωής μιας από τις νεώτερες μορφές αγίων κληρικών. Όμως η προσωπικότητα του παπα-Νικόλα δεν μπορεί να κλειστεί σε μερικές γραμμές.

Ο 39ος ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ : Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΛΕΥΚΤΡΩΝ & Α.Σ.ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ !!!


ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ      2012 - 2013     ( 39ος )
ΓΗΠΕΔΟ Ε.Π.Σ. ΒΟΙΩΤΙΑΣ  ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013   ΩΡΑ 15.00
Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ - Α.Σ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ. ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ    

Πόλος έλξης γιά όλη τήν Ποδοσφαιρική Βοιωτία αναμένεται νά είναι ο φετινός 
39ος στήν Ιστορία του Τελικός Κυπέλλου Ποδοσφαίρου Βοιωτίας  στό 
γήπεδο τής Ε.Π.Σ.Βοιωτίας στόν Άγιο Σπυρίδωνα  μεταξύ δύο Ιστορικών 
Ομάδων , τού τυπικά γηπεδούχου Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΛΕΥΚΤΡΩΝ 
καί τού Α.Σ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ  .
Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ 
Α.Σ.ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ

Ο Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ αγωνίζεται 
στήν Α' Ε.Π.Σ. Βοιωτίας καί γιά νά πάρει τό εισιτήριο γιά τόν Μεγάλο 
ερχόμενο Τελικό κέρδισε στόν Ημιτελικό στό Γήπεδο τού Αγίου
 Σπυρίδωνα τήν ΕΝΩΣΗ Α.Σ.Α. μέ 0 - 1 .
Ο Α.Σ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ  αγωνίζεται 
στήν Δ ' Εθνική Κατηγορία καί διεκδικεί
 μέ αξιώσεις τήν
 συμμετοχή του στό ερχόμενο νέο Πρωτάθλημα
 τής Γ ' Εθνικής Ερασιτεχνικής Κατηγορίας , 
στόν Ημιτελικό
 κέρδισε  στό Γήπεδο τού Αγίου Σπυρίδωνα 
τήν Δόξα Μουρικίου μέ 3 - 1 .
Ο Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ έχει αγωνιστεί σέ 6 Τελικούς
καί έχει κατακτήσει 4 Κύπελλα .
Συγκεκριμένα έχει αγωνιστεί στούς παρακάτω Τελικούς :
1996-97 : Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ - ΠΑΝΓΕΩΡΓΙΚΟΣ : 4 - 3
1997-98 : Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ - ΘΕΣΠΙΑΚΟΣ : 3 - 2
2001-02 : Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ - Α.Π.Ο. ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ : 4 - 3
2002-03 :  Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ - ΑΟ Η ΘΗΒΑ : 2 - 0
2006-07 : ΝΕΟΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ - Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ : 
2 - 2 / 3 - 3 / 5 -4
2011-12 : ΕΝΩΣΗ Α.Σ.Α. - Α.Ο. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΛΕΥΚΤΡΩΝ : 2 - 0

Ο Α.Σ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ έχει αγωνιστεί σέ 1 Τελικό σάν φιναλίστ .
Συγκεκριμένα τήν περίοδο 2003-04 : ΑΟ Η ΘΗΒΑ - Α.Σ. ΑΡΑΧΩΒΑΣ 
ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ : 2 - 0


Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 

( 2011-12 ) ΕΝΩΣΗ Α.Σ.Α. - ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ : 2- 0 ΣΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΟΒΑΤΖΗ ΑΠΟ ΤΟ VIOTIASHOP !!!






TEΛΙΚΟΙ   ΚΥΠΕΛΛΟΥ   ΒΟΙΩΤΙΑΣ
ΣΕΖΟΝΟΜΑΔΕΣΣΚΟΡ
ΚΑΝ.ΑΓ.ΠΑΡΑΤ.ΠΕΝΑΛΝ.
1974-75ΑΟ Η ΘΗΒΑ -ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ 1-2
1975-76ΠΑΝΓΕΩΡΓΙΚΟΣ - ΑΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ 7-1
1976-77ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ - ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ2-0
1977-78ΑΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ - ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ2-0
1978-79ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ2-1
1979-80ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΕΡΚΥΝΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ0-014-13
1980-81ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ- ΙΩΝΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ1-0
1981-82ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ3-1
1982-83ΑΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ - ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ3-1
1983-84ΦΡΙΞΟΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ - ΗΡ. ΑΣΩΠΙΑΣ3-1
1984-85ΙΩΝΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ -ΑΟ ΚΑΣΤΡΟΥ2-1
1985-86ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ- ΑΣ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ2-25-3
1986-87ΠΑΟΚ ΚΥΡΙΑΚΙΟΥ -ΑΝ. ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ1-12-28-7
1987-88ΟΙΝΟΦΥΤΑ - ΠΑΟΚ ΚΥΡΙΑΚΙΟΥ2-0
1988-89ΑΟ Η ΘΗΒΑ -ΚΙΘΑΙΡΩΝΑΣ 1-14-5
1989-90ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΤΡΟΦΟΝΙΟΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ2-0
1990-91ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΠΑΝΓΕΩΡΓΙΚΟΣ0-03-0
1991-92ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΑΝ. ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ2-1
1992-93ΔΑΦΝΗ ΕΡ. - ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤ 3-0
1993-94ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΑΝΤΙΚΥΡΕΑΣ4-0
1994-95ΑΟ Η ΘΗΒΑ -ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ 0-01-13-4
1995-96ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΠΑΝΓΕΩΡΓΙΚΟΣ1-0
1996-97ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ- ΠΑΝΓΕΩΡΓΙΚΟΣ4-3
1997-98ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ- ΘΕΣΠΙΑΚΟΣ3-2
1998-99ΠΑΝΓΕΩΡΓΙΚΟΣ - ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ2-0
1999-00ΚΙΘΑΙΡΩΝΑΣ - ΑΓΙΟΣ ΘΩΜΑΣ1-12-26-4
2000-01ΑΓΙΟΣ ΘΩΜΑΣ -ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ 1-3
2001-02ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ-ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ4-3
2002-03ΑΟ Η ΘΗΒΑ -ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ0-2
2003-04ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΠΑΡΝΑΣΟΣ ΑΡΑΧΩΒΑΣ2-0
2004-05ΑΝ. ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ -ΔΙΟΝΥΣΟΣ3-4
2005-06ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΑΕ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ1-11-3
2006-07ΝΕΟΙ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ - ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ2-23-35-4
2007-08ΚΙΘΑΙΡΩΝΑΣ - ΑΝ. ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ     1-16-5
2008-09ΕΝΩΣΗ   Α.Σ.ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ-ΑΝ.ΣΧΗΜΑΤΑΡ.1-0
2009-10ΑΕ ΔΗΛΕΣΙΟΥ - ΠΑΝΑΛΙΑΡΤΟΣ1-0
2010-11ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ - ΕΝΩΣΗ Α.Σ.ΑΝΤΙΚ.         1-12-1
2011-12ΕΝΩΣΗ Α.Σ.ΑΝΤΙΚ.- ΕΠΑΜ. ΛΕΥΚΤΡΩΝ.      2-0
          






ΣΟΒΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΟΓΡΑΦΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
Email:sovdim@hotmail.com

ΠΙΚΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΗΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ TRAVEL BOOK



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ. ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤRAVEL BOOK

ΠΡΟΣ : ΕΘΝΟΣ TRAVEL BOOK
Yπoψη : Αρχισυντάκτη κου ΗΡΑΚΛΗ ΜΗΛΑ

Θερμά συγχαρητήρια γενικά για την προσπάθεια του Έθνους να στηρίξει την περιφέρεια με προτάσεις και να δημιουργήσει θετική προδιάθεση στον εσωτερικό τουρισμό ακόμη και την περίοδο της κρίσης μέσω του περιοδικού ΤRAVEL BOOK.
Όμως και με όλο το σεβασμό για την προσπάθεια που καταβάλλετε, όλοι η δημοσιογραφική ομάδα αλλά και η διεύθυνση του περιοδικού, στο τεύχος 17ο με θέμα ΒΟΙΩΤΙΑ - ΦΘΙΩΤΙΔΑ πιστεύουμε ότι αδικήσατε τη Θήβα !!!

Εννοείτε ότι δεν θεωρούμε, ότι υπήρχε σκοπιμότητα και ίσως όσοι ανέλαβαν την ξενάγηση στην πόλης μας να μην την γνωρίζουν !!!
Οι σύγχρονοι Θηβαίοι δεν είμαστε μόνο υπερήφανοι για την πόλη που «ήρθαμε και βολευτήκαμε» (όπως αναφέρεται στο κείμενο) αλλά μιας και είμαστε σταυροδρόμι πολιτισμών, και παρότι έχουμε μείνει αρκετά πίσω (όχι με ευθύνη δική μας -ίσως απο λάθος επιλογές ) προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της τεράστιας ιστορίας, της πολιτιστικής κληρονομιάς και αίγλης που είχε κάποτε η Θήβα .
Και το κάνουμε πιστέψτε μας για τα παιδιά μας !!!
Για να αποκαταστήσουμε λοιπόν την αλήθεια τόσο για σας , όσο ιδιαίτερα για τους αναγνώστες σας είστε καλεσμένοι για φιλοξενία και ξενάγηση από το ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ στα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής, τις παραλίες, στα σημαντικά θρησκευτικά μνημεία που διαθέτει η Θήβα και δεν έγινε καμία αναφορά, στα ποιοτικά κρασιά που διαθέτουν τα οινοποιεία της περιοχής μας , να γνωρίσετε την κουζίνα και να περιηγηθείτε στις ομορφιές της πόλης μας .

Ευχαριστούμε για την φιλοξενία
Η Ομάδα του ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ (Τεύχος 17ο Σάββατο 23-2-2013)

ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΟΞΟ …..ΧΩΡΙΟ


Ποιος θα σου το’λεγε ότι θα έβγαινες στη Θήβα……
Τη Θήβα που προσπερνούσες ανέκαθεν αποστρέφοντας ως και το βλέμμα. Με μία και μοναδική σκέψη στο μυαλό:
«Γιατί ζουν άνθρωποι εδώ; » Η Θήβα των βιομηχανιών των τσιγγάνων, των γυναικείων φυλακών. Η Θήβα του Αισχύλου ( !!!!! ) και του Σοφοκλή (!!!!!!!), του Λάιου και του Οιδίποδα , του κάμπου, της πατάτας, της «μεγάλης ευθείας» των πινακίδων προς Ελευσίνα . Παράξενο ε; Και αυτή παράξενη είναι. Δεν θυμίζει πόλη.
Ένα μεγάλο χωριό 25.000 ανθρώπων βέβαια. Και με αλλόκοτη ρυμοτομία φυσικά. Πόσοι λόφοι τη ζώνουν ; Κάποτε ήταν μεγάλη και τρανή, επικεφαλής του Κοινού των Βοιωτών, αντίπαλον δέος της Αθήνας και της Σπάρτης, το ξέρουν ως και οι πέτρες.
Πέτρες είναι αυτή σήμερα . Βοιωτοί ,Αρβανίτες , Σαρακατσάνοι , Βλάχοι , Μικρασιάτες ήρθαν και βολεύτηκαν πάνω στη λαμπερή αρχαία Θήβα με τις 7 πύλες. Μόνο οι Ηλέκτρες Πύλες σώζονται σε ερείπια. Οι άλλες θάφτηκαν όπως όλα…….Αδύνατον να ενώσεις το κουβάρι , εδώ οι ντόπιοι δεν μπορούν . Θα τους βρεις στον πεζόδρομο της Επαμεινώνδος την «καρδιά» της σύγχρονης πόλης. Ρώτα και θα καταλάβεις γιατί ζουν εδώ……………(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Οφείλουμε να επαινέσουμε την μεγάλη μας συμπατριώτισσα Χάρις Αλεξίου που εκτός από τα βιώματα των πρώτων χρόνων της στη Θήβα ανέφερε : «Ισάξια των Μυκηνών η Θήβα»

Ως  ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ. χαρήκαμε εννοείτε για το πλούσιο ρεπορτάζ και τις δηλώσεις του Δημάρχου Τανάγρας για τον ευρύτερο
Δήμο , τις παραλίες και τις επιλογές της περιοχής σε αναψυχή και διασκέδαση !!!

Απάντηση απο συντάκτρια του κειμένου κ.Ολγα Χαραμή


Καλησπέρα κύριοι,
καταλαβαίνουμε απόλυτα την ένστασή σας και πιστέψτε μας δεν υπήρχε καμία πρόθεση να αδικήσουμε τη Θήβα. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η Θήβα είναι ήδη αδικημένη, πρώτα απ' όλα από τους δικούς της ανθρώπους, που δεν την προβάλουν, ούτε και φροντίζουν, όπως θα έπρεπε δεδομένης της τεράστιας Ιστορίας της. Καταρχήν να σας επισημάνουμε ότι το περιοδικό δεν κάνει παρουσίαση του κάθε δήμου ξεχωριστά αλλά προτείνει στους αναγνώστες βολικές, ενδιαφέρουσες διαδρομές. Ως εκ τούτου τμήμα του δήμου Θηβών, που περιλαμβάνει τις παραλίες και το κρασί τα οποία αναφέρετε, παρουσιάζεται στο θέμα «Λιβαδειά – Ελικώνας», καθώς ουσιαστικά πρόκειται για τα παράλια του βουνού, ανεξάρτητα σε ποιο δήμο ανήκουν. Επιπλέον, είναι απόλυτα λογικό να περιμένετε πολύ περισσότερες αναφορές ή και φωτογραφίες στα αξιοθέατα της πόλης, το ίδιο θα θέλαμε κι εμείς που ταξιδέψαμε ως εκεί και προσπαθήσαμε να φωτογραφίσουμε και να ενημερωθούμε για τα πάντα. Λόγω έλλειψης διαφημιστικών εσόδων όμως, το περιοδικό βγήκε πολύ μικρότερο με αποτέλεσμα κείμενα και φωτογραφίες να «κοπούν» (το ίδιο ασφαλώς συνέβη και σε άλλες περιοχές). Ως συντάκτρια του κειμένου, σας βεβαιώνω πως μοναδική μου πρόθεση ήταν να τραβήξω την προσοχή των αναγνωστών προς την Θήβα, την οποία, όπως ξέρετε καλύτερα από εμένα, οι Ελληνες δεν εντάσσουν στις εκδρομές τους και κανείς ως τώρα δεν έχει προβάλει ως ταξιδιωτικό προορισμό. Λυπάμαι αν σε αυτή μου την προσπάθεια, δυσαρέστησα εσάς.

Με εκτίμηση,
Ολγα Χαραμή

ΥΓ. Σας ευχαριστούμε πολύ και για την πρόσκληση και είναι βέβαιο πως στην επόμενη αποστολή μας στην περιοχή θα έρθουμε σε επαφή και μαζί σας.

Απάντηση στη συντάκτρια από το σύλλογο "Φροντιστήριο Θηβαϊκής Αρχαιογνωσίας"


Κα.Χαραμή καλημέρα!
Στα χρόνια που πέρασαν αρκετοί πολίτες που προσπάθησαν να προβάλουν τον Ιστορικό πλούτο της πόλης, βρήκαν πόρτες κλειστές, και απαξίωση. Προέκυψε όμως και ένα κέρδος: Η αφύπνιση και η τριβή που σαν αποτέλεσμα έχει την δημιουργία του πρώτου Συλλόγου, το "Φροντιστήριο Θηβαϊκής Αρχαιογνωσίας" μετά την προτροπή του αρχαιολόγου κ.Σπυρόπουλου. Εδώ και ένα χρόνο έχει ξεκινήσει την δράση του, και πρόσφατα έγιναν οι αρχαιρεσίες.  Σκοπός του συλλόγου η προβολή της πόλης. Δυστυχώς με προβλήματα και δυσκολίες στον τομέα αυτό δυστυχώς, από Ανθρώπους σαν αυτούς που αναφέρατε.

Παράλληλα δημιουργήθηκε και το κέντρο Θηβαϊκού Πολιτισμού, που έβγαλε στην δημοσιότητα το θέμα. Φυσικά για εμάς είναι ένα ερώτημα, γιατί την ώρα που ξεκινά ο πρώτος σύλλογος δημιουργείται και δεύτερος, ενώ μέχρι τώρα κανείς δεν έδινε σημασία.Αλλά αυτό είναι κάτι που αφορά εμάς.

Σχετικά με το δημοσίευμα για τη Θήβα έχετε δίκιο, άσχετα αν στα αυτιά μας δεν "κάθετε καλά" παρόλο που και εμείς λέμε ακριβώς τα ίδια. Η αλήθεια είναι ότι η πόλη έχει μείνει αρκετά πίσω, και η αιτία είναι αυτή που αναφαίρετε και στο κείμενό σας, ότι ήρθαν ξένοι και βολεύτηκαν. Άνθρωποι που δεν αγαπούν την πόλη.

Σε περίπτωση που θέλετε να έρθετε ξανά στη Θήβα θα χαρούμε να έχουμε μια συνάντηση μαζί σας, ενημερώνοντας σας σχετικά για την πόλη που γεννηθήκαμε, μεγαλώσαμε, αγαπήσαμε, και θέλουμε να προβάλουμε.

Ευχαριστώ... Νίκος Χατζηδούρος υπεύθυνος τύπου "φροντιστηρίου Θηβαϊκής αρχαιογνωσίας"

Τι απάντησε η συντάκτρια του Άδικου δημοσιεύματος του ΕΘΝΟΣ TRAVEL BOOK για τη Θήβα

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ. ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤRAVEL BOOK


ΠΡΟΣ : ΕΘΝΟΣ TRAVEL BOOK
Yπoψη : Αρχισυντάκτη κου ΗΡΑΚΛΗ ΜΗΛΑ

Θερμά συγχαρητήρια γενικά για την προσπάθεια του Έθνους να στηρίξει την περιφέρεια με προτάσεις και να δημιουργήσει θετική προδιάθεση στον εσωτερικό τουρισμό ακόμη και την περίοδο της κρίσης μέσω του περιοδικού ΤRAVEL BOOK.
Όμως και με όλο το σεβασμό για την προσπάθεια που καταβάλλετε, όλοι η δημοσιογραφική ομάδα αλλά και η διεύθυνση του περιοδικού, στο τεύχος 17ο με θέμα ΒΟΙΩΤΙΑ - ΦΘΙΩΤΙΔΑ πιστεύουμε ότι αδικήσατε τη Θήβα !!!

Εννοείτε ότι δεν θεωρούμε, ότι υπήρχε σκοπιμότητα και ίσως όσοι ανέλαβαν την ξενάγηση στην πόλης μας να μην την γνωρίζουν !!!
Οι σύγχρονοι Θηβαίοι δεν είμαστε μόνο υπερήφανοι για την πόλη που «ήρθαμε και βολευτήκαμε» (όπως αναφέρεται στο κείμενο) αλλά μιας και είμαστε σταυροδρόμι πολιτισμών, και παρότι έχουμε μείνει αρκετά πίσω (όχι με ευθύνη δική μας -ίσως απο λάθος επιλογές ) προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της τεράστιας ιστορίας, της πολιτιστικής κληρονομιάς και αίγλης που είχε κάποτε η Θήβα .
Και το κάνουμε πιστέψτε μας για τα παιδιά μας !!!
Για να αποκαταστήσουμε λοιπόν την αλήθεια τόσο για σας , όσο ιδιαίτερα για τους αναγνώστες σας είστε καλεσμένοι για φιλοξενία και ξενάγηση από το ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ στα αξιοθέατα της ευρύτερης περιοχής, τις παραλίες, στα σημαντικά θρησκευτικά μνημεία που διαθέτει η Θήβα και δεν έγινε καμία αναφορά, στα ποιοτικά κρασιά που διαθέτουν τα οινοποιεία της περιοχής μας , να γνωρίσετε την κουζίνα και να περιηγηθείτε στις ομορφιές της πόλης μας .

Ευχαριστούμε για την φιλοξενία
Η Ομάδα του ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ (Τεύχος 17ο Σάββατο 23-2-2013)

ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΟΞΟ …..ΧΩΡΙΟ

Ποιος θα σου το’λεγε ότι θα έβγαινες στη Θήβα……
Τη Θήβα που προσπερνούσες ανέκαθεν αποστρέφοντας ως και το βλέμμα. Με μία και μοναδική σκέψη στο μυαλό:
«Γιατί ζουν άνθρωποι εδώ; » Η Θήβα των βιομηχανιών των τσιγγάνων, των γυναικείων φυλακών. Η Θήβα του Αισχύλου ( !!!!! ) και του Σοφοκλή (!!!!!!!), του Λάιου και του Οιδίποδα , του κάμπου, της πατάτας, της «μεγάλης ευθείας» των πινακίδων προς Ελευσίνα . Παράξενο ε; Και αυτή παράξενη είναι. Δεν θυμίζει πόλη.
Ένα μεγάλο χωριό 25.000 ανθρώπων βέβαια. Και με αλλόκοτη ρυμοτομία φυσικά. Πόσοι λόφοι τη ζώνουν ; Κάποτε ήταν μεγάλη και τρανή, επικεφαλής του Κοινού των Βοιωτών, αντίπαλον δέος της Αθήνας και της Σπάρτης, το ξέρουν ως και οι πέτρες.
Πέτρες είναι αυτή σήμερα . Βοιωτοί ,Αρβανίτες , Σαρακατσάνοι , Βλάχοι , Μικρασιάτες ήρθαν και βολεύτηκαν πάνω στη λαμπερή αρχαία Θήβα με τις 7 πύλες. Μόνο οι Ηλέκτρες Πύλες σώζονται σε ερείπια. Οι άλλες θάφτηκαν όπως όλα…….Αδύνατον να ενώσεις το κουβάρι , εδώ οι ντόπιοι δεν μπορούν . Θα τους βρεις στον πεζόδρομο της Επαμεινώνδος την «καρδιά» της σύγχρονης πόλης. Ρώτα και θα καταλάβεις γιατί ζουν εδώ……………(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Οφείλουμε να επαινέσουμε την μεγάλη μας συμπατριώτισσα Χάρις Αλεξίου που εκτός από τα βιώματα των πρώτων χρόνων της στη Θήβα ανέφερε : «Ισάξια των Μυκηνών η Θήβα»

Ως  ΚΕ.ΘΗ.ΠΟ. χαρήκαμε εννοείτε για το πλούσιο ρεπορτάζ και τις δηλώσεις του Δημάρχου Τανάγρας για τον ευρύτερο
Δήμο , τις παραλίες και τις επιλογές της περιοχής σε αναψυχή και διασκέδαση !!!

Απάντηση απο συντάκτρια του κειμένου κ.Ολγα Χαραμή


Καλησπέρα κύριοι,
καταλαβαίνουμε απόλυτα την ένστασή σας και πιστέψτε μας δεν υπήρχε καμία πρόθεση να αδικήσουμε τη Θήβα. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η Θήβα είναι ήδη αδικημένη, πρώτα απ' όλα από τους δικούς της ανθρώπους, που δεν την προβάλουν, ούτε και φροντίζουν, όπως θα έπρεπε δεδομένης της τεράστιας Ιστορίας της. Καταρχήν να σας επισημάνουμε ότι το περιοδικό δεν κάνει παρουσίαση του κάθε δήμου ξεχωριστά αλλά προτείνει στους αναγνώστες βολικές, ενδιαφέρουσες διαδρομές. Ως εκ τούτου τμήμα του δήμου Θηβών, που περιλαμβάνει τις παραλίες και το κρασί τα οποία αναφέρετε, παρουσιάζεται στο θέμα «Λιβαδειά – Ελικώνας», καθώς ουσιαστικά πρόκειται για τα παράλια του βουνού, ανεξάρτητα σε ποιο δήμο ανήκουν. Επιπλέον, είναι απόλυτα λογικό να περιμένετε πολύ περισσότερες αναφορές ή και φωτογραφίες στα αξιοθέατα της πόλης, το ίδιο θα θέλαμε κι εμείς που ταξιδέψαμε ως εκεί και προσπαθήσαμε να φωτογραφίσουμε και να ενημερωθούμε για τα πάντα. Λόγω έλλειψης διαφημιστικών εσόδων όμως, το περιοδικό βγήκε πολύ μικρότερο με αποτέλεσμα κείμενα και φωτογραφίες να «κοπούν» (το ίδιο ασφαλώς συνέβη και σε άλλες περιοχές). Ως συντάκτρια του κειμένου, σας βεβαιώνω πως μοναδική μου πρόθεση ήταν να τραβήξω την προσοχή των αναγνωστών προς την Θήβα, την οποία, όπως ξέρετε καλύτερα από εμένα, οι Ελληνες δεν εντάσσουν στις εκδρομές τους και κανείς ως τώρα δεν έχει προβάλει ως ταξιδιωτικό προορισμό. Λυπάμαι αν σε αυτή μου την προσπάθεια, δυσαρέστησα εσάς.

Με εκτίμηση,
Ολγα Χαραμή

ΥΓ. Σας ευχαριστούμε πολύ και για την πρόσκληση και είναι βέβαιο πως στην επόμενη αποστολή μας στην περιοχή θα έρθουμε σε επαφή και μαζί σας.

ΒΟΙΩΤΙΚΑ ΤΑΛΕΝΤΑ- ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΛΑΓΓΙΤΗΣ


ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΥ ΣΚΟΡ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΙΟΛΑΟΣ Θ.-ΕΝΩΣΗ ΑΣΑ 1-7,Ο ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΙΟΛΑΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΑΛΛΑΓΙΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙΣ ,ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΕΣ Ο 16 ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ.viotikibala.blogspot.



Έρμαιο της κρατικής αδιαφορίας το Νοσοκομείο Θηβών!


πηγη viotiki-ora.gr
Με απανωτά «εντέλλεσθε» οι Παθολόγοι – Αρχές με μέσα Μαρτίου οι παραιτήσεις τους - Τραγικές οι ελλείψεις σε όλους τους τομείς..
Στ. Καμούτσης: «Ντροπή τους για το κατάντημα..»

Επιβεβαιώθηκε πλήρως η πληροφορία για επικείμενη ομαδική παραίτηση των Παθολόγων Ιατρών του Νοσοκομείου Θηβών, οι οποίοι φαίνεται να έχουν υπερβεί τα όρια τους, καθώς συνεχίζουν να εργάζονται με «εντέλλεσθε», μετά τις «φρούδες» υποσχέσεις του υπ. Υγείας …

Τρεις εβδομάδες μετά την επίσκεψη Δημάρχου Θηβαίων, Ε. Μπασιάκου και Ιατρικού Συλλόγου και τις διαβεβαιώσεις του Γ. Γ του υπουργείου και επιστροφή του Δ/ντή της Παθολογικής Κλινικής , την μετακίνηση Παθολόγου από το Νοσοκομείο Χαλκίδας και την πρόσληψη ενός ακόμη επικουρικού Παθολόγου, το Νοσοκομείο παραμένει με τρεις Παθολόγους, οι οποίοι καλύπτουν τις εφημερίες τους αλλά και τα κενά που τις ακολουθούν με «εντέλεσθε» προκειμένου να μην προστεθούν επιπλέον προβλήματα στην ήδη προβληματική λειτουργία του, λόγω των σοβαρότατων ελλείψεων σε υλικά!

Η εισβολή μας στο ιατρείο των παθολόγων ήταν αποφασισμένη, καθώς φορείς και κάτοικοι βρίσκονται υπ΄ ατμόν…

Ο αν. Δ/ντής της Παθολογικής Κλινικής Γ. Σπαϊδιώτης με εμφανή καταρροή και υψηλό πυρετό εξετάζει ασθενείς, επιβεβαιώνοντας ότι τα κενά των Παθολόγων παραμένουν και οι τρεις εναπομείναντες εφημερεύουν τις μισές ημέρες κανονικά και τις υπόλοιπες με «εντέλλεσθε»…

«Εφόσον είμαστε ενοποιημένο νοσοκομείο, ένας οργανισμός, δεν τίθεται θέμα έκτακτης ανάγκης, καθώς επιμερίζονται οι ανάγκες του κάθε νοσοκομείου για να καλύπτεται η περιοχή ενιαία. Άλλωστε, εμείς έχουμε και άλλα προβλήματα πολύ πιο σοβαρά γιατί λείπουν και άλλες βασικές ιδιότητες» επισημαίνει ο κ. Σπαϊδιώτης, μη σχολιάζοντας το θέμα των υπολοίπων ελλείψεων, το ίδιο και ο συνάδελφός του Γ. Γεωργακόπουλος, μέλος της επιστημονικής Επιτροπής και Δημοτικός Σύμβουλος, ο οποίος εστιάστηκε στις ελλείψεις και τα προβλήματα των Παθολόγων…

Αρκετές εξετάσεις παραπέμπονται στην Λιβαδειά με ασθενοφόρο και επιστρέφουν, το ίδιο και η αξονική τομογραφία, εκτός και αν γίνει «ιδιωτικά» με πληρωμή από την τσέπη του ασθενή..

Ο κ. Γεργακόπουλος χαρακτηρίζει «απαράδεκτη» την στάση του υπουργείου Υγείας, που μέχρι στιγμής δεν έκανε πράξη τις υποσχέσεις και διαβεβαιώσεις, θεωρώντας πως η γενική κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο Θηβών, υποθάλπει επικίνδυνα την λειτουργία του..

«Ντροπή τους! Οι εργαζόμενοι κάνουν το καθήκον τους, αλλά η πολιτεία υποβαθμίζει το Νοσοκομείο Θηβών και θα πρέπει με κάθε θυσία και αγώνα, φορείς και πολίτες να το διατηρήσουμε» ξεσπά ο Στ. Καμούτσης, που είχε πριν χρόνια διατελέσει Πρόεδρος και ο οποίος βρέθηκε εκεί, προκειμένου να διαπιστώσει την επιστροφή του κ. Παπαευσταθίου, που είχε μόλις πληροφορηθεί…

«Οι ελλείψεις είναι τραγικές και είναι ντροπή τους για το κατάντημα» τονίζει, καλώντας τους βουλευτές και πολιτικούς να δουν την πραγματικότητα και να πράξουν άμεσα τα δέοντα!

'' ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ '' ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΟΒΑΤΖΗ ΑΠΟ ΤΟ VIΟΤIASHOP !!! ( 52η ΕΚΠΟΜΠΗ 21-2-2013 )

Αστυνομική επιχείρηση σε καταυλισμούς Ρομά σε Θήβα και Ορχομενό

Εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, πραγματοποιήθηκε σε περιοχές καταυλισμών Ρομά στο Πυρί Θηβών και στον Ορχομενό Βοιωτίας.
Εκτεταμένη αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε χθες (21-02-2013), πρωινές και απογευματινές ώρες, σε καταυλισμούς ROMA στις περιοχές του Πυρίου Θηβών και του Ορχομενού Βοιωτίας, στο πλαίσιο του γενικού επιχειρησιακού σχεδιασμού της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την πρόληψη και καταπολέμηση της εγκληματικότητας :


Συμμετείχαν: Σαράντα εννέα (49) αστυνομικοί και διατέθηκαν δεκατέσσερα (14) οχήματα από διάφορες Υπηρεσίες των Αστυνομικών Διευθύνσεων Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

Κατά την διάρκεια των επιχειρήσεων και ερευνών, προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:

Ελέγχθησαν: Τριακόσια εξήντα ένα (361) άτομα, εκ των οποίων τριακόσιοι σαράντα έξι (346) ημεδαποί και δεκαπέντε (15) αλλοδαποί, καθώς και τριάντα οκτώ (38) οχήματα.

Προσήχθησαν: Εξήντα τρία (63) άτομα, εκ των οποίων πενήντα έξι (56) ημεδαποί και επτά (7) αλλοδαποί.

Ληστεία με μαχαίρι στις Θεσπιές!!!

Ληστεία με την απειλή μαχαιριού, έγινε  χθες το βράδυ στις Θεσπιές.Το σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετα τις 9:00 το βράδυ όταν νεαρό άτομο  με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του(κουκούλα), απείλησε με μαχαίρι  57χρονο και του πήρε 200 ευρω.Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του Permissospress o 57χρονος είναι ιδιοκτήτης πρατηρίου καυσίμων,ο δράστης τον παρακολουθούσε και μόλις βγήκε απο το καφενείο τον άρπαξε και πάντα με την απειλή μαχαιριού και χρήση σωματικής βίας τον οδήγησε σε σκοτεινό σημείο στην είσοδο των Θεσπιών.Ο δράστης μιλούσε σπασμένα ελληνικά και σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του είχε κολλήσει το μαχαίρι στο λαιμό"ΑΝ ΦΩΝΑΞΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΣΦΑΞΩ"΄δώσε μου οτι έχεις πάνω σου.Πανικοβλημένος ο 57χρονος του έδωσε 200 ευρω, και ο ληστής έφυγε με αυτοκίνητο που ήταν παρκαρισμένο σε μικρή απόσταση,στο οποίο τον περίμενε συνεργός του.Το θύμα έφερε επιπόλαια τραύματα,οι δράστες αναζητούνται,προανάκριση διενεργεί το Α.Τ.Βαγίων. 

δείτε και εδώ

HOTEL

ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΘΗΒΑ 22620 27333 ΝΙΟΒΗ ΘΗΒΑ 22620 89093 ΔΙΟΝΥΣΙΟΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ - ΘΗΒΑ 22620 89523-5 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PHILOXENIA ΘΗΒΑ τηλ./fax : 2262028705

TRAVEL

ANIFANTIS TOURS ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ & ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑ 22620 26479-80 POLINIKIS TRAVEL ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 37 ΘΗΒΑ 22620 29200 TSOTRAS TRAVEL ΠΙΝΔΑΡΟΥ 62 ΘΗΒΑ 22620 26444 22620 27444 PAPAGIANNIS TRAVEL ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ 14 ΘΗΒΑ 22620 26100 22620 21411
Το μουσείο της Θήβας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα εκθέματά του μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της από την Πρωτοελλαδική μέχρι και τη Ρωμαϊκή εποχή. Μερικές από τις συλλογές στην έκθεση είναι μοναδικές στο είδος τους, όπως η συλλογή των ανατολικών σφραγιδοκυλιδρων, των μυκηναϊκών λαρνάκων, των ενεπίγραφων στη Γραμμική Β΄ ψευδόστομων και των κλασικών χαρακτών μαύρων στηλών. Πολύ αξιόλογα έργα είναι επίσης οι Κούροι από το ιερό του Απόλλωνος στο Πτοώ, καθώς και τα κοσμήματα και τα ελεφάντινα αντικείμενα από τα ανάκτορα και τους τάφους της μυκηναϊκής Θήβας. Στο προαύλιο, εκτός από το πλήθος των επιγραφών, των επιτύμβιων και των άλλων γλυπτών, φιλοξενείται μεγάλη συλλογή Βυζαντινών και Μεσαιωνικών αρχιτεκτονικών μελών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;

Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.

Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.

Μιχάλης Μουζουράκης