Η ΕΜΑΚ ανέσυρε νεκρό τον 18χρονο ψαρά


Με τραγικό τρόπο ολοκληρώθηκαν οι έρευνες για τον εντοπισμό του νεαρού που είχε χαθεί πριν από 6 ημέρες στα νερά της Παραλίμνης στο Μουρίκι.

Οι δύτες της ΕΜΑΚ εντόπισαν τον άτυχο νέο στον πάτο της λίμνης και τον ανέσυραν.

Ο 18χρονος είχε πάει με φίλους του στην περιοχή για ψάρεμα και εξαφανίστηκε όταν αναποδογύρισε η βάρκα τους.


Αναρτήθηκε από ΘΗΒΑGR 

ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!??????? ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ !!!!

ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ !!! ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ ΜΑΣ !!! ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΠΕΖΟΙ ΤΟ ΜΟΣΧΟΠΟΔΙ !!! ΟΛΟΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ !!!
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ !!! ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!! ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ !!!

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΙΑΣΜΑ !!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ !!! ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ !!! ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΑΓΙΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ !!!ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΑΚΙ ΤΗΣ ΖΩΟΔΟΧΟΥ ΠΗΓΗΣ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ ΤΟΥ ΜΟΣΧΟΠΟΔΙΟΥ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ ΜΑΣ !!!
ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ 

ΜΕΓΑΛΟΣ !!! ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ !!! ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΟ Η ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΜΙΚΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΘΗΒΑΣ !!!

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ 
ΑΟ Η ΘΗΒΑ - ΜΙΚΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 
Θήβα 29  Μαρτίου 2014

                                               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Μεγάλος Φιλανθρωπικός  Ποδοσφαιρικός Αγώνας Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών θα διεξαχθεί την Κυριακή 13 Απριλίου στο
 Δημοτικό Στάδιο Θήβας και ώρα 16.30 μεταξύ των Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών 
τού ΑΟ Η ΘΗΒΑ 
και των Παλαιμάχων
 Ποδοσφαιριστών τής ΜΙΚΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
 με σκοπό την οικονομική ενίσχυση των Σχολείων
 όλων των Βαθμίδων τής Θήβας .
Πόλος έλξης αναμένεται να είναι ο Ιστορικός Φιλανθρωπικός
 Ποδοσφαιρικός Αγώνας για μικρούς και μεγάλους Φιλάθλους 
όλης τής Βοιωτίας , αφού είναι γνωστό το Σπουδαίο   Φιλανθρωπικό - Κοινωνικό Έργο των Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών
 τής ΜΙΚΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ .
Προ τής έναρξης τού Φιλανθρωπικού Αγώνα : Αναμνηστικά Μετάλλια στους Ποδοσφαιριστές 
 των δύο Ομάδων ,
 αλλά και τούς Διαιτητές τού Αγώνα και Τιμητικές Απονομές , 
σε Πρωταγωνιστές τής Αθλητικής , Πολιτιστικής , Κοινωνικής
 και Φιλανθρωπικής Δράσης των δύο Ομάδων αναμένεται
 να δημιουργήσουν 
συγκινητική ατμόσφαιρα 
στο Δημοτικό Στάδιο Θήβας , το οποίο αναμένεται 
να ζήσει μεγάλες στιγμές .
Μετά το πέρας τού Φιλανθρωπικού Αγώνα θα ακολουθήσει
 Δεξίωση  στο Κοσμικό Κέντρο '' Τζάκι '' στον Σ.Σ. 
τής Θήβας προς τιμήν τών
 Αποστολών
 των  δύο Ομάδων και των Διαιτητών 
τού Ιστορικού Αγώνα.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ


Δημήτρης Σοβατζής

Δημοσιογράφος - Αθλητικογράφος
Email:sovdim@hotmail.com 


ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΑΟ Η ΘΗΒΑ



ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΜΙΚΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

ΒΟΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΟΒΑΤΖΗΣ
Email:sovdim@hotmail.com

"Οι Αρβανίτες στην Βοιωτία"Διάλεξη στο Μαυρομμάτι

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22-3 ομιλία που διοργάνωσε το "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΛΙΑΡΤΟΥ"στο Κινηματοθέατρο Μαυρομματίου με θέμα "Οι Αρβανίτες στην Βοιωτία" Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ο συγγραφέας κ.Ιωάννης Πέππας απο την Άσκρη.
Μετά τους χαιρετισμούς του προέδρου της τοπικής Κοινότητας και του
προέδρου της Εταιρείας Βοιωτικών Μελετών, ο ομιλητής:
• Αναφέρθηκε στην καταγωγή των Αρβανιτών από τους Πελασγούς
και τους Ιλλυριούς, τον εξελληνισμό των κατοίκων νοτίως του Σκούμπη
ποταμού και τον εκλατινισμό βορείως αυτού, την ανάμιξη των κατοίκων
από τις σλαβικές επιδρομές και την ολική αλλοίωση του πληθυσμού, από
τους Αβάρους, με την εκκένωση των “Ρωμάνων” (λατινόφωνοι υπήκοοι
του ρωμαϊκού κράτους) από τη Δαλματία και το Δυρράχιο. Τόνισε τις με-
γάλες διαφορές μεταξύ των Γκέκηδων, οι οποίοι προέρχονται από τους
Αβάρους και των εξελληνισμένων Τόσκηδων, από τους οποίους προέρχο-
νται οι Έλληνες Αρβανίτες.
• Υπενθύμισε τις αρχές του νέου Ελληνισμού και στην από κοινού
διαμόρφωσή του από τους γηγενείς Έλληνες και τους αφιχθέντες Αρβανί-
τες.
• Αναφέρθηκε στις προσπάθειες των Αλβανών Τόσκηδων να ενω-
θούν με την μητέρα Ελλάδα, ζητώντας μόνο την ανεξιθρησκία, και τόνισε
την εμμονή του ελληνικού κράτους, το οποίο, ακολουθώντας την πολιτική
των “προσθηκών”, θα αδιαφορήσει για την Αλβανία, όπως και για τις άλ-
λους αλύτρωτους αδελφούς, Μοναστήρι, Ανατολική Ρωμυλία κ.λπ.
• Παρουσίασε αναλυτικούς πίνακες των χωριών της Βοιωτίας με βά-
ση τα οθωμανικά κατάστιχα και συγκριτικούς πίνακες των ελληνοφώνων
και αρβανιτιφώνων. Δικαιολόγησε την επικράτηση της αρβανίτικης
γλώσσας, ως πιο εύκολης και τόνισε τη συμπεριφορά των εξισλαμισμέ-
νων οι οποίοι πολέμησαν με λύσσα κατά των Ελλήνων.
• Διευκρίνισε ότι το “αγύριστο κεφάλι” δεν είναι αρβανίτικο, αλλά
βοιωτικό, αφού “Βοιωτός είναι ο έχων ώτα βοός”, τονίζοντας έτσι την αρ-
χαιότατη επίδραση των Βοιωτών επί των Αρβανιτών (από την εποχή του
Κάδμου).
Ολοκλήρωσε την εισήγησή του λέγοντας:
Από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ή ακόμη παλαιότερα, ίσως
και από την εποχή του Κάδμου, τον 15ο αιώνα π.Χ. οι κάτοικοι της σημερι-
νής Αλβανίας ή ήσαν Έλληνες ή ήσαν εντεταγμένοι στο ίδιο κράτος.
Οι Ιλλυριοί και όλοι οι άλλοι λαοί της Βαλκανικής εξελληνίζονται ή
εκλατινίζονται μετά την Μακεδονική και Ρωμαϊκή κατάκτησή τους. Χά-
νονται τα Παιονικά τα Θρακικά, τα Ιλλυρικά. Η νέα Χριστιανική θρησκεία
μπαίνει σαν καταλύτης στον εξελληνισμό ή εκλατινισμό, μέσα από την
Εκκλησία.
Ειδικότερα οι Τόσκηδες, από όπου προέρχονται και οι Αρβανίτες της
Ελλάδας, ήσαν βυζαντινοί πολίτες μέχρι το 1350 μ.Χ. Δεν μπορούμε να
λέμε ότι ο Μέγας Κωνσταντίνος ο οποίος καταγόταν από την Ιστρία και ο
Ιουστινιανός από τους Σκούπους, δηλαδή τα σημερινά Σκόπια, ήταν δικοί
μας και οι κάτοικοι της επαρχίας αυτής του Βυζαντίου ήσαν ξένοι.
Μία εσωτερική μετακίνηση πληθυσμών έγινε, και μάλιστα εγκαίρως,
για εξεύρεση καλύτερης τύχης.
Η δημιουργία του Αλβανικού κράτους, καθαρά πολιτική πράξη, απέ-
κοψε τον λαό αυτό από το φυσικό του περιβάλλον, ώστε σήμερα να ανα-
ζητούν ταυτότητα και σαν άλλοι Σκοπιανοί να παραποιούν την ιστορία.
Οι Έλληνες Αρβανίτες μετακινήθηκαν στη χώρα τους, συγκατοίκησαν
με τα αδέλφια τους και προώθησαν από κοινού την ελληνική ιδέα.
Μετά την ομιλία δόθηκε ο λόγος στους παρισταμένους, αλλά η ανα-
φορά στην προπαγάνδα του Μπερίσα και κυρίως οι χωρίς τελειωμό τοπο-
θετήσεις δημιούργησαν ένταση και δεν έδωσαν το χρόνο στον ομιλητή να
απαντήσει.
Ερωτηθείς εκ των υστέρων ο ομιλητής μας παρέπεμψε στην προτε-
λευταία του φράση και τόνισε ότι δεν υπάρχει αλβανική μειονότητα στην
Ελλάδα, αλλά οι κάτοικοι της νοτίου Αλβανίας ήταν Έλληνες, γι’ αυτό και
το μίσος τους είναι “αδελφικό”.
Στην τοποθέτηση του κυρίου Μπάτσου Ν., ο οποίος έχει κάνει μια ε-
ξαιρετική μελέτη με θέμα “Έλληνες Αρβανίτες και Αλβανοί, δύο λαοί δι-
αφορετικοί”, μας παρέπεμψε στη φράση: “Και για αυτούς (τους Αλβανούς
της Κασπίας), από την αρχαία ελληνική γραμματεία, δεν φαίνεται κάποια
μετακίνηση προς τα Βαλκάνια”, εκτός αν σχετίζονται με τους Αβάρους.

 

Λαμπρός Μέγας Εσπερινός στον Ι.Ν.Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Μαυρομμάτι Βοιωτίας-Βίντεο

Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός  τελέσθηκε την Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014 στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Μαυρομμάτι Βοιωτίας,προεξάρχοντος του αρχιμ. Πολυκάρπου, ο οποίος κήρυξε τον Θείο Λόγο πριν την περιφορά της εικόνας,συμπαραστατούμενος από τον εφημέριο του Ναού π.Παναγιώτη,και τον παπά Γιάννη. Μετά το πέρας του εσπερινού ακολούθησε η περιφορά της εικόνας του Ευαγγελισμού στο χωριό παρουσία του Δημάρχου Αλιάρτου Θεσπιέων κ.Ντασιώτη  αντιδημάρχων,  και του προέδρου του τοπικού συμβουλίου Μαυρομματίου.Στη συνέχεια, ο κόσμος  παρακολούθησε  χορούς από τον  Χορευτικό Όμιλο του Μαυρομματίου.
                                                                Χρόνια Πολλά

 









 ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ

δείτε και εδώ

HOTEL

ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΘΗΒΑ 22620 27333 ΝΙΟΒΗ ΘΗΒΑ 22620 89093 ΔΙΟΝΥΣΙΟΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ - ΘΗΒΑ 22620 89523-5 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PHILOXENIA ΘΗΒΑ τηλ./fax : 2262028705

TRAVEL

ANIFANTIS TOURS ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ & ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑ 22620 26479-80 POLINIKIS TRAVEL ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 37 ΘΗΒΑ 22620 29200 TSOTRAS TRAVEL ΠΙΝΔΑΡΟΥ 62 ΘΗΒΑ 22620 26444 22620 27444 PAPAGIANNIS TRAVEL ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ 14 ΘΗΒΑ 22620 26100 22620 21411
Το μουσείο της Θήβας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα εκθέματά του μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της από την Πρωτοελλαδική μέχρι και τη Ρωμαϊκή εποχή. Μερικές από τις συλλογές στην έκθεση είναι μοναδικές στο είδος τους, όπως η συλλογή των ανατολικών σφραγιδοκυλιδρων, των μυκηναϊκών λαρνάκων, των ενεπίγραφων στη Γραμμική Β΄ ψευδόστομων και των κλασικών χαρακτών μαύρων στηλών. Πολύ αξιόλογα έργα είναι επίσης οι Κούροι από το ιερό του Απόλλωνος στο Πτοώ, καθώς και τα κοσμήματα και τα ελεφάντινα αντικείμενα από τα ανάκτορα και τους τάφους της μυκηναϊκής Θήβας. Στο προαύλιο, εκτός από το πλήθος των επιγραφών, των επιτύμβιων και των άλλων γλυπτών, φιλοξενείται μεγάλη συλλογή Βυζαντινών και Μεσαιωνικών αρχιτεκτονικών μελών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;

Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.

Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.

Μιχάλης Μουζουράκης