
Περίπου 500 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι ανέρχονται οι...
απαιτήσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τους κακοπληρωτές πελάτες τους, οι οποίοι μέχρι πρότινος έριχναν «φέσι» σε μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και αμέσως μετακόμισαν σε άλλη χάρη στη φορητότητα, διατηρώντας τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου.
Το καθεστώς του «τσάμπα» έφθασε στο τέλος για τους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας που δεν πλήρωναν για τις υπηρεσίες που ελάμβαναν. Το τοπίο για τους κακοπληρωτές αλλάζει άρδην στην κινητή τηλεφωνία με την εταιρεία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας η οποία λέγετε Τηλεγνούς.
Στην εταιρεία συμμετέχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας η Cosmote, η Vodafone, η Wind Hellas και η Cyta.
Οι εταιρείες που συμμετέχουν στη δημιουργία της Τηλεγνούς θα ανταλλάσουν στοιχεία σχετικά με τους κακοπληρωτές φτιάχνοντας τη δικό τους «Τειρεσία» και η εικόνα θα συμπληρώνεται με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Πιο αναλυτικά, στα αρχεία της Τηλεγνούς θα περιλαμβάνονται συνδρομητές πελάτες που χρωστάνε ποσό ίσο ή μεγαλύτερο των 200 ευρώ και το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο για περισσότερο από ενενήντα (90) ημέρες ή έχουν οποιαδήποτε ληξιπρόθεσμη οφειλή και δεν έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό και επιδιώκουν την αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας.
Οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θέλουν να ελέγξουν κυρίως τους συστηματικούς κακοπληρωτές που αφήνουν χρέη και στη συνέχεια προχωρούν σε νέες συνδέσεις σε άλλη εταιρεία, μέσω της υπηρεσίας της φορητότητας αριθμού.
Ωστόσο, η καταγραφή της συμπεριφοράς του καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους συστηματικούς κακοπληρωτές.
Οι εταιρείες κινητών επικοινωνιών θα συμβουλεύονται την Τηλεγνούς πριν από τη σύναψη σύμβασης με τους νέους πελάτες τους, στο πλαίσιο του προσυμβατικού πιστοληπτικού ελέγχου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τηλεπικοινωνιακός Τειρεσίας θα έχει ρόλο συμβουλευτικό προς τις εταιρείες αναφορικά με το προφίλ του πελάτη και η εταιρεία που τυχόν θα δέχεται αίτημα φορητότητας δεν θα το κάνει πιθανόν αποδεκτό διότι θα έχει οφειλές..
Ο χρήστης κινητής τηλεφωνίας που αναζητεί άλλο πάροχο εξαιτίας οφειλών θα δυσκολεύεται να βρει μία καινούργια εταιρεία άρα θα είναι υποχρεωμένος να καταλήξει σε μια συμβιβαστική λύση με την εταιρεία που έχει οφειλές.
Οι συνδρομητές θα ενημερώνονται εγκαίρως από τον πάροχό τους (π.χ. μέσω λογαριασμού ή επιστολής ή/και γραπτού μηνύματος) για τη διαβίβαση των δεδομένων τους στην Τηλεγνούς, οπότε και θα τους παρέχεται εύλογη προθεσμία τακτοποίησης των οφειλών τους.
Η άδεια σύστασης της εταιρείας Τηλεγνούς δόθηκε από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών δεδομένων που τους επιτρέπει την ανταλλαγή των προσωπικών δεδομένων.
Οι συνδρομητές στο έλεος των εταιρειών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου