Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη: Η οδική και σιδηροδρομική παράκαμψη της Αττικής

Τα σιδηροδρομικά έργα στον ΠΑΘΕ έχουν πάρει τον δρόμο τους οριστικά και μέχρι το τέλος του 2018 θα έχουν ολοκληρωθεί, συνδέοντας με...
συντομότερους χρόνους τις 2 Μητροπόλεις της χώρας, Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Σε αυτό το πλαίσιο γίνεται μία προσπάθεια να διερευνηθεί η χωρητικότητα που μπορούν να αντέξουν αυτές οι διαδρομές. Αναφορικά με τον δρόμο, τουλάχιστον μέχρι το Σχηματάρι, διαθέτει 3 λωρίδες κυκλοφορίας ανά ρεύμα κατεύθυνσης.
Στις "καλές εποχές" βλέπαμε συχνά-πυκνά το φαινόμενο του μποτιλιαρίσματος. Τώρα εν μέσω κρίσης αυτό δεν συμβαίνει έχουμε όμως και αλλαγή στα χαρακτηριστικά των μεταφορών.
Όσον αφορά το σιδηρόδρομο τα αιώνια έργα της Αττικής, θα ολοκληρωθούν φέτος και το τμήμα ΣΚΑ-Θήβα θα διαθέτει διπλή γραμμή, μία για κάθε ρεύμα κυκλοφορίας.
Εδώ αρχίζει και μπαίνει πλέον ο παράγοντας της μελλοντικής συμφόρησης. Όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν καλά τις οδικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες, η μεγάλη διαφορά έρχεται κυρίως από τις εμπορευματικές μεταφορές.
Η ανάδειξη του λιμανιού του Πειραιά, ως πύλη εισόδου των Κινεζικών εμπορευμάτων προς την Ευρώπη, έφερε και άλλες πολυεθνικές εταιρείες που είδαν σημαντική μείωση στον τελικό χρόνο μέσω της Ελλάδας.
Μετά την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ η COSCO αναμένεται να επενδύσει σημαντικά ποσά για να αυξήσει τη διακίνηση μέσω εμπορευματοκιβωτίων στους 3 Προβλήτες που διαθέτει το λιμάνι.
Για να δώσουμε μία σύγκριση πρέπει να πούμε πως από τον ένα προβλήτα το 2010 διακινούνταν 660.000 εμπορευματοκιβώτια, ενώ το 2018 ο αριθμός αυτός θα έχει δεκαπλασιαστεί φτάνοντας σχεδόν τα 4εκ.εμπορευματοκιβώτια σε 3 προβλήτες χωρίς να υπολογιστεί η αύξηση που θα έρθει από ακόμα ένα (αυτόν που διαχειρίζεται μέχρι σήμερα ο ΟΛΠ).
Διαβάστε περισσότερα »
δείτε και εδώ
-
Κάντε κλικ στη φωτογραφία
-
-
Δευτέρα, 11 Ιουνίου 201 Επικίνδυνος δρόμος στ...
-
https://www.newsbeast.gr Η νέα κυβέρνηση φέρνει αλλαγές αλλά και προσλήψεις στο στρατό , με τη διάρκεια της θητείας να αυξάνεται. Σύμφων...
-
«Λόγω των υποχρεώσεων, οι οποίες είναι δυνατό να ανακύψουν στην περίπτωση κατασκευής του έργου… το υπουργείο δεν ενδιαφέρεται γι...
-
Δρομολόγια Κυριακής-αργιών ΘΗΒΑ-ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑ-ΘΗΒΑ 7.00 7.00 9.00 9.00 11.00 11.00 12.00 13.00 13.00 14...
-
Συνελήφθησαν, στο πλαίσιο στοχευμένων αστυνομικών ελέγχων σε περιοχές της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, συνολικά είκοσι ένα (21) άτ...
-
Σε έναν σύγχρονο χώρο στεγάζεται το ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΑΝΕΛΙΞΗ στην Αλίαρτο . To Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Αλιάρτου εγκα...
-
Εντυπωσιακή και άκρως δημιουργική χαρακτηρίζεται η δράση τού νεοσύστατου Παραδοσιακού και Πολιτιστικού Υπάτιου Συλλόγου Γυναικών...
-
Οι μπρικέτες αποτελούν την εναλλακτική λύση για μια σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον θέρμανση. Μπορούν να χρησιμοποιηθο...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;
Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.
Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.
Μιχάλης Μουζουράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου