Συνέβη στην Πάτρα: Κοριτσάκι δεν πήγαινε σχολείο γιατί δεν είχε φαγητό

Από patrastimes
 
Δραματικές διαστάσεις έλαβε τελικά η φτώχια στην Αχαική πρωτεύουσα, όπου καθημερινά καταγράφεται μία αίτηση προς τις κοινωνικές δομές του Δήμου, από άστεγη οικογένεια που τώρα κοιμούνται σε χαμόσπιτα και οχήματα αλλά και μεμονωμένα άτομα, με αυξανόμενο μάλιστα ρυθμό ακόμα και σε αυτή την κατάσταση.

Η Πάτρα από πέρυσι το χειμώνα περιμένει την εφαρμογή του προγράμματος στέγασης, με τους πρώτους 25 αστέγους που έχουν επιλεγεί να τελούν εν αναμονή, μέσα στο φθινόπωρο, για να λυθεί προσωρινά το πρόβλημά τους.

Παράλληλα μέσα στο 2016, η Δημοτική αρχή, θα επιχειρήσει την μετατροπή ακινήτου που κληρονόμησε σε στέγη αστέγων, διότι οι άστεγοι στην πόλη δεν είναι μόνο 25.

Η εξέλιξη έχει τρομάξει αλλά είναι η απόλυτη πραγματικότητα μιας περιοχής που δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι, από το χτύπημα της οικονομικής κρίσης, που ακολούθησε την αποβιομηχάνιση.

Οι κοινωνικές δομές προσπαθούν, αλλά με μειωμένα κατά 470.000 ευρώ των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν, όπως αποκάλυψε στο patrastimes.gr, ο πρόεδρος του κοινωνικού τομέα Θεόδωρος Τουλγαρίδης.

Οι αιτήσεις για σίτιση επίσης αυξάνονται συνεχώς, με την καινούργια καταγραφή των απόρων, να ξεκινά από το πρωί της Παρασκευής, μαζί με τη νέα διανομή τροφίμων, οπότε από την επόμενη εβδομάδα ο κοινωνικός τομέας του Δήμου, θα γνωρίζει την αύξηση του ποσοστού σε αριθμούς.

Από τα σχολεία ξεκίνησαν ήδη τα αιτήματα για μαθητές χωρίς τη δυνατότητα βασικής διατροφής και είναι σε εξέλιξη η εφαρμογή μέσα στο Οκτώβριο, για δεύτερη σχολική περίοδο της πρωτοβουλίας του Δήμου, με δικούς του πόρους για δεκατιανό, σε συγκεκριμένους μαθητές.

Την περασμένη εβδομάδα σε νηπιαγωγείο της Πάτρας, κοριτσάκι για ημέρες δεν προσήλθε γιατί η μητέρα του δεν είχε να βάλει τρόφιμα, μέσα στο κουτάκι του, για πρωινό!!!

Δυστυχώς πολύ σύντομα θα απευθυνθούμε και πάλι με εκκλήσεις μας στους δημότες για να συνεισφέρουν από το υστέρημά τους», σχολίασε ο κ.Τουλγαρίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

δείτε και εδώ

HOTEL

ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΘΗΒΑ 22620 27333 ΝΙΟΒΗ ΘΗΒΑ 22620 89093 ΔΙΟΝΥΣΙΟΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ - ΘΗΒΑ 22620 89523-5 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PHILOXENIA ΘΗΒΑ τηλ./fax : 2262028705

TRAVEL

ANIFANTIS TOURS ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ & ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑ 22620 26479-80 POLINIKIS TRAVEL ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 37 ΘΗΒΑ 22620 29200 TSOTRAS TRAVEL ΠΙΝΔΑΡΟΥ 62 ΘΗΒΑ 22620 26444 22620 27444 PAPAGIANNIS TRAVEL ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ 14 ΘΗΒΑ 22620 26100 22620 21411

Το μουσείο της Θήβας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα εκθέματά του μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της από την Πρωτοελλαδική μέχρι και τη Ρωμαϊκή εποχή. Μερικές από τις συλλογές στην έκθεση είναι μοναδικές στο είδος τους, όπως η συλλογή των ανατολικών σφραγιδοκυλιδρων, των μυκηναϊκών λαρνάκων, των ενεπίγραφων στη Γραμμική Β΄ ψευδόστομων και των κλασικών χαρακτών μαύρων στηλών. Πολύ αξιόλογα έργα είναι επίσης οι Κούροι από το ιερό του Απόλλωνος στο Πτοώ, καθώς και τα κοσμήματα και τα ελεφάντινα αντικείμενα από τα ανάκτορα και τους τάφους της μυκηναϊκής Θήβας. Στο προαύλιο, εκτός από το πλήθος των επιγραφών, των επιτύμβιων και των άλλων γλυπτών, φιλοξενείται μεγάλη συλλογή Βυζαντινών και Μεσαιωνικών αρχιτεκτονικών μελών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;

Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.

Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.

Μιχάλης Μουζουράκης