Σοβαρά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΚΤΕΛ Θήβας, και σε απόγνωση βρίσκονται οι μέτοχοι, καθώς τα οικονομικά προβλήματα σαρώνουν εδώ και εννέα μήνες την εταιρία.
Κάποιοι μαζεύουν υπογραφές να ρίξουν την διοίκηση, καθώς το τρίμηνο που βγήκε δεν ανταποκρίνεται στα έξοδα.
Από την άλλη μεριά ο πρόεδρος λέει δεν φεύγω!.
Πρέπει να σας πω τρία άτομα από το αρχικό Δ/Σ έχουν παραιτηθεί εδώ και πολύ καιρό, και έχουν αναλάβει επιλαχόντες.
Καταγράφετε μείωση της επιβατικής κινήσεις 40 τα εκατό! σε σχέσει με το προηγούμενο τρίμηνο, και από την άλλη μεριά αυξήθηκαν τα έξοδα και ειδικά το πετρέλαιο 1.50 ΕΥΡΟ ΛΙΤΡΟ.
Τα ΚΤΕΛ έχουν ένα καθεστώς που δεν επιτρέπετε να αράξεις το αυτοκίνητο, (πρέπει να πας τα δρομολόγια κανονικά υπάρχουν δρομολόγια σε χωριά που πας με έναν επιβάτη) αν αράξεις το λεωφορείο θα πάρεις απώλεια κάπου 250 ευρό.
Τα ΚΤΕΛ δεν παίρνουν επιδότηση από πουθενά, απλός έχουν την αποκλειστικότητα της χερσαίας μεταφοράς.
Το ΚΤΕΛ Θήβας απασχολεί 40 περίπου εργαζόμενους και 46 μετόχους.
Λόγο του κανονισμού περί ΚΤΕΛ πρέπει να λειτουργεί συγκεκριμένα, και τώρα πια καταδικάζοντας τους μετόχους στα χρέη.
Μεγάλη βοήθεια αλλά και παράλληλα και εξυπηρέτηση του κόσμου, ήταν (οι δημοτικές συγκοινωνίες σχηματαριου, οινοφυτων, που τώρα είναι διευρυμένος Δήμος Τανάγρας, και αντίστοιχα και ο Δήμος Θήβας) αλλά οι δήμοι ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν χρήματα, και πρέπει να σημειώσουμε υπάρχουν και παλιά χρέη.
Ο Θεός να Βάλη το χέρι του.
Θα επανέλθω με νεότερα...
ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΔΟΥΡΟΣ
Κάποιοι μαζεύουν υπογραφές να ρίξουν την διοίκηση, καθώς το τρίμηνο που βγήκε δεν ανταποκρίνεται στα έξοδα.
Από την άλλη μεριά ο πρόεδρος λέει δεν φεύγω!.
Πρέπει να σας πω τρία άτομα από το αρχικό Δ/Σ έχουν παραιτηθεί εδώ και πολύ καιρό, και έχουν αναλάβει επιλαχόντες.
Καταγράφετε μείωση της επιβατικής κινήσεις 40 τα εκατό! σε σχέσει με το προηγούμενο τρίμηνο, και από την άλλη μεριά αυξήθηκαν τα έξοδα και ειδικά το πετρέλαιο 1.50 ΕΥΡΟ ΛΙΤΡΟ.
Τα ΚΤΕΛ έχουν ένα καθεστώς που δεν επιτρέπετε να αράξεις το αυτοκίνητο, (πρέπει να πας τα δρομολόγια κανονικά υπάρχουν δρομολόγια σε χωριά που πας με έναν επιβάτη) αν αράξεις το λεωφορείο θα πάρεις απώλεια κάπου 250 ευρό.
Τα ΚΤΕΛ δεν παίρνουν επιδότηση από πουθενά, απλός έχουν την αποκλειστικότητα της χερσαίας μεταφοράς.
Το ΚΤΕΛ Θήβας απασχολεί 40 περίπου εργαζόμενους και 46 μετόχους.
Λόγο του κανονισμού περί ΚΤΕΛ πρέπει να λειτουργεί συγκεκριμένα, και τώρα πια καταδικάζοντας τους μετόχους στα χρέη.
Μεγάλη βοήθεια αλλά και παράλληλα και εξυπηρέτηση του κόσμου, ήταν (οι δημοτικές συγκοινωνίες σχηματαριου, οινοφυτων, που τώρα είναι διευρυμένος Δήμος Τανάγρας, και αντίστοιχα και ο Δήμος Θήβας) αλλά οι δήμοι ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχουν χρήματα, και πρέπει να σημειώσουμε υπάρχουν και παλιά χρέη.
Ο Θεός να Βάλη το χέρι του.
Θα επανέλθω με νεότερα...
ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΔΟΥΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου