"Οι Αρβανίτες στην Βοιωτία"Διάλεξη στο Μαυρομμάτι

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22-3 ομιλία που διοργάνωσε το "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΛΙΑΡΤΟΥ"στο Κινηματοθέατρο Μαυρομματίου με θέμα "Οι Αρβανίτες στην Βοιωτία" Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ο συγγραφέας κ.Ιωάννης Πέππας απο την Άσκρη.
Μετά τους χαιρετισμούς του προέδρου της τοπικής Κοινότητας και του
προέδρου της Εταιρείας Βοιωτικών Μελετών, ο ομιλητής:
• Αναφέρθηκε στην καταγωγή των Αρβανιτών από τους Πελασγούς
και τους Ιλλυριούς, τον εξελληνισμό των κατοίκων νοτίως του Σκούμπη
ποταμού και τον εκλατινισμό βορείως αυτού, την ανάμιξη των κατοίκων
από τις σλαβικές επιδρομές και την ολική αλλοίωση του πληθυσμού, από
τους Αβάρους, με την εκκένωση των “Ρωμάνων” (λατινόφωνοι υπήκοοι
του ρωμαϊκού κράτους) από τη Δαλματία και το Δυρράχιο. Τόνισε τις με-
γάλες διαφορές μεταξύ των Γκέκηδων, οι οποίοι προέρχονται από τους
Αβάρους και των εξελληνισμένων Τόσκηδων, από τους οποίους προέρχο-
νται οι Έλληνες Αρβανίτες.
• Υπενθύμισε τις αρχές του νέου Ελληνισμού και στην από κοινού
διαμόρφωσή του από τους γηγενείς Έλληνες και τους αφιχθέντες Αρβανί-
τες.
• Αναφέρθηκε στις προσπάθειες των Αλβανών Τόσκηδων να ενω-
θούν με την μητέρα Ελλάδα, ζητώντας μόνο την ανεξιθρησκία, και τόνισε
την εμμονή του ελληνικού κράτους, το οποίο, ακολουθώντας την πολιτική
των “προσθηκών”, θα αδιαφορήσει για την Αλβανία, όπως και για τις άλ-
λους αλύτρωτους αδελφούς, Μοναστήρι, Ανατολική Ρωμυλία κ.λπ.
• Παρουσίασε αναλυτικούς πίνακες των χωριών της Βοιωτίας με βά-
ση τα οθωμανικά κατάστιχα και συγκριτικούς πίνακες των ελληνοφώνων
και αρβανιτιφώνων. Δικαιολόγησε την επικράτηση της αρβανίτικης
γλώσσας, ως πιο εύκολης και τόνισε τη συμπεριφορά των εξισλαμισμέ-
νων οι οποίοι πολέμησαν με λύσσα κατά των Ελλήνων.
• Διευκρίνισε ότι το “αγύριστο κεφάλι” δεν είναι αρβανίτικο, αλλά
βοιωτικό, αφού “Βοιωτός είναι ο έχων ώτα βοός”, τονίζοντας έτσι την αρ-
χαιότατη επίδραση των Βοιωτών επί των Αρβανιτών (από την εποχή του
Κάδμου).
Ολοκλήρωσε την εισήγησή του λέγοντας:
Από την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ή ακόμη παλαιότερα, ίσως
και από την εποχή του Κάδμου, τον 15ο αιώνα π.Χ. οι κάτοικοι της σημερι-
νής Αλβανίας ή ήσαν Έλληνες ή ήσαν εντεταγμένοι στο ίδιο κράτος.
Οι Ιλλυριοί και όλοι οι άλλοι λαοί της Βαλκανικής εξελληνίζονται ή
εκλατινίζονται μετά την Μακεδονική και Ρωμαϊκή κατάκτησή τους. Χά-
νονται τα Παιονικά τα Θρακικά, τα Ιλλυρικά. Η νέα Χριστιανική θρησκεία
μπαίνει σαν καταλύτης στον εξελληνισμό ή εκλατινισμό, μέσα από την
Εκκλησία.
Ειδικότερα οι Τόσκηδες, από όπου προέρχονται και οι Αρβανίτες της
Ελλάδας, ήσαν βυζαντινοί πολίτες μέχρι το 1350 μ.Χ. Δεν μπορούμε να
λέμε ότι ο Μέγας Κωνσταντίνος ο οποίος καταγόταν από την Ιστρία και ο
Ιουστινιανός από τους Σκούπους, δηλαδή τα σημερινά Σκόπια, ήταν δικοί
μας και οι κάτοικοι της επαρχίας αυτής του Βυζαντίου ήσαν ξένοι.
Μία εσωτερική μετακίνηση πληθυσμών έγινε, και μάλιστα εγκαίρως,
για εξεύρεση καλύτερης τύχης.
Η δημιουργία του Αλβανικού κράτους, καθαρά πολιτική πράξη, απέ-
κοψε τον λαό αυτό από το φυσικό του περιβάλλον, ώστε σήμερα να ανα-
ζητούν ταυτότητα και σαν άλλοι Σκοπιανοί να παραποιούν την ιστορία.
Οι Έλληνες Αρβανίτες μετακινήθηκαν στη χώρα τους, συγκατοίκησαν
με τα αδέλφια τους και προώθησαν από κοινού την ελληνική ιδέα.
Μετά την ομιλία δόθηκε ο λόγος στους παρισταμένους, αλλά η ανα-
φορά στην προπαγάνδα του Μπερίσα και κυρίως οι χωρίς τελειωμό τοπο-
θετήσεις δημιούργησαν ένταση και δεν έδωσαν το χρόνο στον ομιλητή να
απαντήσει.
Ερωτηθείς εκ των υστέρων ο ομιλητής μας παρέπεμψε στην προτε-
λευταία του φράση και τόνισε ότι δεν υπάρχει αλβανική μειονότητα στην
Ελλάδα, αλλά οι κάτοικοι της νοτίου Αλβανίας ήταν Έλληνες, γι’ αυτό και
το μίσος τους είναι “αδελφικό”.
Στην τοποθέτηση του κυρίου Μπάτσου Ν., ο οποίος έχει κάνει μια ε-
ξαιρετική μελέτη με θέμα “Έλληνες Αρβανίτες και Αλβανοί, δύο λαοί δι-
αφορετικοί”, μας παρέπεμψε στη φράση: “Και για αυτούς (τους Αλβανούς
της Κασπίας), από την αρχαία ελληνική γραμματεία, δεν φαίνεται κάποια
μετακίνηση προς τα Βαλκάνια”, εκτός αν σχετίζονται με τους Αβάρους.

 

8 σχόλια:

  1. Δεν μπορεις επιστημονικα να εισαι και Ελληνας και Αρβανιτης,και Ελληνας και Βλάχος ,Σλαβος,Τουρκος

    Συζήτηση / Diskutim
    Φιλοι μου δεν υπαρχουν Ελληνες - Αρβανιτες αλλα Ελλαδικους Αρβανιτες
    Δεν γινεται για ιστορικους,πολιτισμους ,παράδοσηακους,γλωσσολογικούς,Αιματικους,κληρονομικους ..κτλ λογους να εισαι και Ελληνας και Αρβανιτης.
    Μιλαω Αλβανικα και ειμαι Ελληνας ειναι το ιδιο με το να μιλω Ελληνικα και ειμαι Αλβανος.
    Ολοι οι ξενοι στην Ελλαδα ειναι Ελλαδιτες,οχι ωμος Ελληνες .
    Ελλαδικη...Ιστορια και Πολιτισμο ,Αστυνομια και Στρατο.....
    Οι Αρβανιτες και ξενοι που μελετούν την Αρβανιτικη γλωσσα καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι :
    - Μια εμπεριστατωμένη μελέτη της Αρβανιτικης γλώσσας οδηγεί αναγκαστικά στην Αλβανία .
    - Η επεκταση της Αρβανιτιας δεν στηρίζεται με τιποτα απο τους Ελληνες ,αλλα στηρίζεται μονο απο τους Αρβανιτες και Αλβανους ως εθνικη στρατηγικη συμμαχοι .
    Οι Αλβανοι ολοι τους νιωθουν εθνικα τους Αρβανιτες .
    - Καθε Αλβανος νιωθει και Αρβανιτης.
    - Κανενας Ελληνας δεν νιωθει Αρβανιτης ,οχι μονο δεν ξερει και δεν ενδιαφερεται για τα Αρβανιτικα,αλλα παντα κρυφα σκοπευουν των πνιγμο των Αρβανιτων και των Αρβανιτικων
    Γιατι στα 200 χρονια δεν επέτρεψαν ενα κλαδος της Αρβανιτολογιας στα Πανεπιστημια των Αθηνων ?
    Μηπως δεν εφτασαν 200 χρονια ?
    Γιατι δεν μιλησαν ποτε για επεκταση της Αρβανιτιας,για τα Αρβανιτικα που χανονται καθε μερα,για υπαρξη της Αρβανιτικης κοινωνιας,για Αρβανιτικη παραδοση ,τραγουδια και πολιτισμο,Αρβανιτικα σχολεια ... ?
    Να και η απαντηση
    Επειδη οι Αρβανιτες και οι Ελληνες δεν ειναι ενας εθνος,αλλα αντιπαλοι,που ενας απο τους δυο πρεπει να χαθει .
    Ετσι οι Ελληνες ειναι κατακτητες των Αρβανιτων ,
    και οι Αρβανιτες πρεπει να χαθουν ,
    πραγμα αυτο γινεται μερα με την μερα....
    Φιλοι μου Αρβανιτες ? Επισημα οι Αρβανιτες δεν ειναι Ελληνες .
    Το λεει επισημα η Ακαδημια Αθηνων ,η οποια δεν εχει πει ποτε οτι οι Αρβανιτες ειναι Ελληνες .
    Το θεωρω καταντια ζητιανων το οτι οι Αρβανιτες ειναι Ελληνες ,και οι Ελληνες δεν ειναι Αρβανιτες !!! Καθαρα εδω ειναι η λεγομενη αποκτηση και αναγκασή να πεις ετσι
    Δηλαδη οι Ελληνες ως κατακτητες των Αρβανιτων εξουσιαζουν και οι Αρβανιτες για αναγκη της επιβιωσης ειναι υποχρεωμενοι να λενε οτι ναι οι Αρβανιτες ειναι Ελληνες ,αλλα ποσο Αρβανιτες ειναι οι Ελληνες ως μελη του ιδιου εθνους το κρυβουν σκόπιμα.(και οι Αρβανιτες ειναι παντα φοβεροι ???)
    Δηλαδη εγω γινομαι σαν εσενα και εσυ δεν γινεσαι σαν εμενα στο ιδιο εθνος....Ειναι τελικα το ιδιο εθνος ?
    Αυτο και η ελλειψη της ζήτησης για κλαδος της Αρβανιτολογιας στην Αθηνα,Θηβα,Κορινθο,Σπαρτη,Τριπολη,Λαμιας,Λιβαδειας,Θεσσαλονικης,Εβρο,Ιωαννινα,Αρτα,Πρεβεζα,Γρεβενα,Πατρα,Πυργος,Καλλαματα κτλ οδηγει στο συμπερασμα οτι οι Αρβανιτες ειναι κοντα στο θανατο απο πληρη εξουσια των Ελληνων,και οχι μονο απλη εξουσια αλλά θα προτιμούσα να χρησιμοποιήσω τη λέξη σφαγή .
    Αρβανιτικη υπερηφανεια που ειναι ?Που ειναι η Αρβανιτικη συνειδηση,Μπεσα και κληρονομια,η Αρβανιτικη κοινωνια,Αρβανιτικος πληθυσμος συνένοχοι σε αυτή την κατάντια των Αρβανιτων και Αρβανιτικων


    Οι πουλημενοι Αρβανιτες και οι Ελληνες οφειλουν να απαντήσουν

    [2]
    Οι Αλβανοί λένε :Πρώτα οι αρβανιτες.Οι έλληνες λένε πρώτα οι έλληνες .Αρα πιος στηρίζη ουσιαστικά τους αρβανίτες ?Απάντηση οι Aλβανοί που το έχουν έως πρωτια.Οι Αλβανοι στηριζουν την ενίσχυση των Αρβανιτων ενω oι Ελληνες στηριζουν την ενίσχυση μονο των Ελληνων .
    [3]
    Η Γλωσσα ειναι το αιμα του εθνους .Τα Αρβανιτικα δειχνουν στα ματια των αλων ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΑΡΒΑΝΙΤΩΝ .Η διαφυλαξη της γλωσσας ειναι η διαφυλαξη του εθνους.
    Γιατι η διαφυλαξη του εθνους να γινεται μονο για τα ελληνικα των Ελληνων
    [4]
    Γιατί οι έλληνες δεν αγαπάνε μαζί με τους Αρβανίτεςκαι τα Αρβανίτικα ?
    Πόλη εύκολη απάντηση .
    Τα αρβανίτικα είναι Αλβανικά και "φωτια
    και τσεκουρι" στους Αρβανιτες με Αρβανιτικα.Επειδη οι Aρβανίτες κριαζετε να είναι Eλληνες οπωσδήποτε και με οτιδηποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρβανιτες Ενωθειτε https://www.facebook.com/groups/108640061783/
    En - In service of the missing human rights of
    Arvanites in Greece
    Gr - Στην υπηρεσία των ελλειπόντων ανθρώπινων δικαιώματων των Αρβανίτων της Ελλαδας
    Al - ,Në shërbim të drejtave njerezore të munguara të Arvanitëve ne Greqi

    Το γκρουπ Αρβανιτες Ενωθειτε σκοπευει :
    - Ενωση των Αρβανιτων ,
    - Κομμα των Αρβανιτων ,
    - Αρβανιτες βουλευτες
    - Ελευθερια στους καταπιεσμενους Aρβανιτες στο Aρβανιτισμο.
    -Τα Αρβανιτικα η δευτερη επισημη γλλοσσα στην Ελλαδα .
    - Κλαδοςτης Αρβανιτολογιας σε Πανεπιστημιο Αθηνων
    - Αρβανιτικο Πανεπιστημιο οπως και τα Ελληνικα Πανεπιστημια
    - Ζητω οι Aρβανιτες !
    Οι Αλβανοι ολοι τους νιωθουν εθνικα τους Αρβανιτες .
    - Καθε Αλβανος νιωθει και Αρβανιτης.
    - Κανενας Ελληνας δεν νιωθει Αρβανιτης ,οχι μονο δεν ξερει και δεν ενδιαφερεται για τα Αρβανιτικα,αλλα παντα κρυφα σκοπευουν
    των πνιγμο των Αρβανιτων και των Αρβανιτικων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xa xa xaxaxaxaxa .... παλι εσυ Α...... Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωτήρη Δημητρίου (1955),Θεσπρωτού συγγραφέα
      - νομίζω μόνο μια λέξη μάς λείπει.
      Ζάντζες, ηπειρώτικη λέξη, είναι ιδιοτροπίες, νάζια, καμώματα.

      Τσάκινο είναι το λεπτό ξυλαράκι.

      Ντιάλιθ’ ιμ Χριστάκη
      Από ’να πείσμα την πήρε.
      Δεν τον πολυένοιαζε, μα πέσαν να τον φάνε οι δικοί του.
      «Καλά, το ’χασες τελείως; Να μπάσουμε σπίτι μας την Αρβανίτω, την τέτοια, την πάντοια;»
      Ιδίως οι αδερφές του ήταν κατηγορηματικές:
      «Σπίτι μας δεν μπαίνει η παλιοσκιπιτάρ».
      Βέβαια, πιο πολύ απ’ τη φυλετική της ιδιότητα τις πείραζε που, όταν έμπαινε στο φούρνο τους, σαν κάτι να ομόρφαινε.
      Σε φούρνο λοιπόν τη γνώρισε.
      Γερή, νοστιμούλα – ε, θεόφτωχη ήταν μα τα ’χε περασμένα κι αυτός τα τριάντα πέντε.
      Δεν μπήκε σε οικογένεια η κοπέλα, μπήκε σε φιδοφωλιά. Μούτρα, μισόλογα, ξεθέωμα στις δουλειές, κι ο άντρας έκανε το πείσμα αδιαφορία. Βολεύτηκε. Τέρμα.
      «Και να τ’ αφήσεις αυτά τα μιρ και τα μιρ. Δεν είναι Αρβανιτιά εδώ. Μπήκες σε σπίτι ρύζι καρολίνα. Τ’ άκουσες; Σε κάναμε άνθρωπο.»

      Τόσο πολύ την εφόβισαν που, σαν της ερχόταν ακάλεστη καμιά λέξη στα χείλη, προλάβαινε και χτύπαγε δυνατά με τη χούφτα της το στόμα.
      Τη μάνα της είχε μονάχα. Βρήκαν τρόπο οι αδερφές να τις ξεσμίξουν.
      «Έρδε πράπε, μάνα[i]», έλεγαν και ξεκαρδίζονταν, όταν την έβλεπαν.....
      Εγω
      Οταν πεθανε ο γιος της επανερχονται τα "καταραμενα Αρβανιτικα" .....
      Πέθανε. Μέχρι να το παν στο νεκροταφείο, δεν έβγαλε άχνα.
      Μόνο στο μυαλό της ερχόταν συνεχώς πως, σαν γέννησε το άρρωστο, χάρηκε από μια μεριά γι’ αυτόν τον παλιοπούστη που της χάλασε τη ζωή. Θυμόταν που καμιά φορά ζητούσε να πεθάνει και θυμόταν ακόμα συνεχώς πως δεν του τραγούδησε ποτέ στη γλώσσα τους, δε γιόμισε λιγάκι την ψυχή του μ’ αυτά που μπορούσαν, όσο μπορούσαν, να τη γιομίσουν.
      Στο νεκροταφείο ξέσπασε.
      Έπεσε στον τάφο κι αλάλαζε στ’ αρβανίτικα, λόγια αγάπης, αναθέματα, νανουρίσματα.
      Ντιάλιθ’ ιμ, Χριστάκη μου, ντιάλιθ ’ιμ
      Λούλε ε στουπίς, ορφανό μου, λούλε
      Ου ε ζέζα με τους παλιανθρώπους.
      Αχ! χούνα ίμε, μου σπόβε σπίρτιν της μαύρης.

      Κύματα κόκκινα πάφλαζαν στα σωθικά της οι λέξεις κι ανέβαιναν στο λαιμό να την πνίξουν.
      Λιβάδια, μαργαρίτες, νύχτες και ματάκια, όνειρα της νιότης, θαμποί χειμώνες, πόνοι περασμένοι, χαμένοι ήλιοι, μανούσια και πρωτοβρόχια, τρυφερά, λες για παρηγοριά, της άλεθαν τα σπλάχνα, οι εικόνες, οι λέξεις.
      Μέσα σε κείνο το μαύρο του πόνου, πρώτη της φορά ένιωθε, μετά από νεκρά εξευτελισμένα χρόνια, πως ζούσε.
      Έπαιρνε βαθιά ανάσα κι άρχιζε. Έλεγε, έλεγε. Ποτάμι. Λύθηκε το κορμί της. Χτύπαγε παλαμάκια, πότε μ’ άφατο θυμό και πότε με τρελή χαρά.

      Ζούμουρ, περιστέρι μου, λούλε ε στουπίς
      Ου ε ζέζα, που δε σε χόρτασα φιλί.
      Έμεινα εσκρέτα μες στους λύκους.
      Ντιάλιθ’ιμ, προστάτη μου, μ’ άφησες μονάχη.

      Έπαιρνε χώματα και πέτρες απ’ τον τάφο και τα πέταγε στις αδερφές, στον κόσμο, στον άντρα.
      Έλεγε και τις άλλες μέρες.
      Της έφυγε τελείως ο φόβος και την κατέκλυσαν άλλα πράγματα.
      Βρήκαν τρόπο και την έβαλαν σε ίδρυμα...
      [i] Έρχεται πάλι, μάνα
      [ii] Γιε μου, Χριστάκη, γιε μου/ λουλούδι του σπιτιού, ορφανό μου, λουλούδι/ ω η μαύρη με τους παλιανθρώπους/ Αχ! αίμα μου, μου τρύπησες την ψυχή της μαύρης.
      [iii] Καρδιά, περιστέρι μου, λουλούδι του σπιτιού/ ω η μαύρη, που δε σε χόρτασα φιλί/ Έμεινα η δόλια μες στους λύκους./ Γιε μου, προστάτη μου, μ’ άφησες μονάχη.

      http://sarantakos.wordpress.com/2014/11/30/dimitriou/

      Διαγραφή
  4. Adriano xhafaj esy eisai tourkalbanos praktoras :)

    E.ARVANITI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ειμαι Αλβανος και καθολου Τουρκος,με πολλα χρονια αγαπη και αφοσιωση για τους Αρβανιτες ος καταπιεσμενοι στο Αρβανιτισμο, με φιλους απο περιοχι στο facebook .Εχω ζησει στην περιοχη,και διαπιστωσα με τα ματια μου που καθε βραδυ οι παλιοι μιλουσαν με περηφάνια τα Αρβανιτικα στις πλατιες παντου ,μαλιστα οι νεαροι πολλες φορες τα γυρισαν στα Ελληνικα και αυτοι σαν να τους εκοψες την ψυχη οταν απο Αρβανιτικα το γυρισαν στα Ελληνικα ....μα γιατι δεν μιλατε γι αυτο ...και την αντιμετωπιση του γεγονος ?
      Καλυτερα κατηγορειτε τους αλλους , οι οποιοι σας στηριζουν ουσιαστικα παρα να το αντιμετωπίσετε ...Οι προγονοι μας πεθαναν μιλωντας στα Αρβανιτικα ,μα ποιοι απογονους αφισανε...Μηπως θα μπορουσε κανεις να του πει του Μιαουλη,της Μπουμπουληνας ,του Μπιθëγουρα ,του Μαρκο Μποτσαρι ,Κουντουριοτι ..να μη μιλανε Αρβανιτικα ?Αμεσος το θανατο τους περιμενε ..
      Αλλα εσεις μονο στα λογια ειστε οι απογονοι τους
      Adriano - Elena

      Διαγραφή
    2. Αντριάνο πές αλεύρι! Ο Μάρκος Μπότσαρης σε γυρεύει.
      Οι ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΟΝ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΑΛΒΑΝΟΙ (ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ).
      Πριν τον σκοτώσει αλβανόσκυλο τον ΜΠΟΤΣΑΡΗ είχε ξεκοιλιάσει και είχε πνίξει στο αίμα εκατοντάδες προγόνους σου μετοίκους από την αλβανία του καυκάσου. Πάρε και ένα βιντεάκι για να μαθαίνεις ΕΝΔΟΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ- ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΡΒΑΝΑ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΑΡΧΑΙΑ ΔΩΡΙΚΗ ΔΙΑΛΕΚΤΟ. Ενώ η σημερινή αλβανική διάλεκτος (γιατί δεν την λές και γλώσσα)είναι ένα μείγμα τουρκικών, σλαβικών,αρβανίτικων και λατινικών και την γράφετε με λατινικούς χαρακτήρες μόλις το 1919 γιατί πριν από το 1919 ούτε γλώσσα δεν είχατε.
      ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ
      https://www.youtube.com/watch?v=g_UiI1nOISo

      Διαγραφή
    3. Όταν Λέων βρυχάτε όλα τά αγρίμια του δάσους πρέπει να σιωπούν Αλβανάκια,Τουρκάκια,καί σκοπιανοί.ΣΤΡΑΒΩΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤ211,καταγράφει την κοιτίδα των Αλβανών μεταξη κυκάσου και Κασπίας.Επίσης ότι οί ελληνες Αρβανιτες μιλούσαν τά Αρβανίτικα Πελασγικά στις Ελληνικές επαρχίες Ιλλυρία και Ηπειρο προτού ερθουν οι Αλβανοί στην Ευρώπη. Πρώτα να μάθουν Ιστορία οί Αλβανοί και μετά να γράφουν σχόλια και να ευγνομο0νούν την Ελλάδα πού τους παρέχει την ελευθερια να γράφουν.

      Διαγραφή

δείτε και εδώ

HOTEL

ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΘΗΒΑ 22620 27333 ΝΙΟΒΗ ΘΗΒΑ 22620 89093 ΔΙΟΝΥΣΙΟΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ - ΘΗΒΑ 22620 89523-5 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PHILOXENIA ΘΗΒΑ τηλ./fax : 2262028705

TRAVEL

ANIFANTIS TOURS ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ & ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑ 22620 26479-80 POLINIKIS TRAVEL ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 37 ΘΗΒΑ 22620 29200 TSOTRAS TRAVEL ΠΙΝΔΑΡΟΥ 62 ΘΗΒΑ 22620 26444 22620 27444 PAPAGIANNIS TRAVEL ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ 14 ΘΗΒΑ 22620 26100 22620 21411

Το μουσείο της Θήβας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα εκθέματά του μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της από την Πρωτοελλαδική μέχρι και τη Ρωμαϊκή εποχή. Μερικές από τις συλλογές στην έκθεση είναι μοναδικές στο είδος τους, όπως η συλλογή των ανατολικών σφραγιδοκυλιδρων, των μυκηναϊκών λαρνάκων, των ενεπίγραφων στη Γραμμική Β΄ ψευδόστομων και των κλασικών χαρακτών μαύρων στηλών. Πολύ αξιόλογα έργα είναι επίσης οι Κούροι από το ιερό του Απόλλωνος στο Πτοώ, καθώς και τα κοσμήματα και τα ελεφάντινα αντικείμενα από τα ανάκτορα και τους τάφους της μυκηναϊκής Θήβας. Στο προαύλιο, εκτός από το πλήθος των επιγραφών, των επιτύμβιων και των άλλων γλυπτών, φιλοξενείται μεγάλη συλλογή Βυζαντινών και Μεσαιωνικών αρχιτεκτονικών μελών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;

Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.

Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.

Μιχάλης Μουζουράκης