Στο έλεος των εταιρειών οι συνδρομητές! Αυτες θα ειναι οι κρυφες χρεώσεις της κινητής τηλεφωνίας


Περίπου 500 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι ανέρχονται οι...
απαιτήσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τους κακοπληρωτές πελάτες τους, οι οποίοι μέχρι πρότινος έριχναν «φέσι» σε μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας και αμέσως μετακόμισαν σε άλλη χάρη στη φορητότητα, διατηρώντας τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου.

Το καθεστώς του «τσάμπα» έφθασε στο τέλος για τους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας που δεν πλήρωναν για τις υπηρεσίες που ελάμβαναν. Το τοπίο για τους κακοπληρωτές αλλάζει άρδην στην κινητή τηλεφωνία με την εταιρεία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας η οποία λέγετε Τηλεγνούς.

Στην εταιρεία συμμετέχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας η Cosmote, η Vodafone, η Wind Hellas και η Cyta.

Οι εταιρείες που συμμετέχουν στη δημιουργία της Τηλεγνούς θα ανταλλάσουν στοιχεία σχετικά με τους κακοπληρωτές φτιάχνοντας τη δικό τους «Τειρεσία» και η εικόνα θα συμπληρώνεται με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Πιο αναλυτικά, στα αρχεία της Τηλεγνούς θα περιλαμβάνονται συνδρομητές πελάτες που χρωστάνε ποσό ίσο ή μεγαλύτερο των 200 ευρώ και το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο για περισσότερο από ενενήντα (90) ημέρες ή έχουν οποιαδήποτε ληξιπρόθεσμη οφειλή και δεν έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό και επιδιώκουν την αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας.

Οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θέλουν να ελέγξουν κυρίως τους συστηματικούς κακοπληρωτές που αφήνουν χρέη και στη συνέχεια προχωρούν σε νέες συνδέσεις σε άλλη εταιρεία, μέσω της υπηρεσίας της φορητότητας αριθμού.

Ωστόσο, η καταγραφή της συμπεριφοράς του καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους συστηματικούς κακοπληρωτές.

Οι εταιρείες κινητών επικοινωνιών θα συμβουλεύονται την Τηλεγνούς πριν από τη σύναψη σύμβασης με τους νέους πελάτες τους, στο πλαίσιο του προσυμβατικού πιστοληπτικού ελέγχου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τηλεπικοινωνιακός Τειρεσίας θα έχει ρόλο συμβουλευτικό προς τις εταιρείες αναφορικά με το προφίλ του πελάτη και η εταιρεία που τυχόν θα δέχεται αίτημα φορητότητας δεν θα το κάνει πιθανόν αποδεκτό διότι θα έχει οφειλές..

Ο χρήστης κινητής τηλεφωνίας που αναζητεί άλλο πάροχο εξαιτίας οφειλών θα δυσκολεύεται να βρει μία καινούργια εταιρεία άρα θα είναι υποχρεωμένος να καταλήξει σε μια συμβιβαστική λύση με την εταιρεία που έχει οφειλές.

Οι συνδρομητές θα ενημερώνονται εγκαίρως από τον πάροχό τους (π.χ. μέσω λογαριασμού ή επιστολής ή/και γραπτού μηνύματος) για τη διαβίβαση των δεδομένων τους στην Τηλεγνούς, οπότε και θα τους παρέχεται εύλογη προθεσμία τακτοποίησης των οφειλών τους.

Η άδεια σύστασης της εταιρείας Τηλεγνούς δόθηκε από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών δεδομένων που τους επιτρέπει την ανταλλαγή των προσωπικών δεδομένων.

Οι συνδρομητές στο έλεος των εταιρειών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

δείτε και εδώ

HOTEL

ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΘΗΒΑ 22620 27333 ΝΙΟΒΗ ΘΗΒΑ 22620 89093 ΔΙΟΝΥΣΙΟΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ - ΘΗΒΑ 22620 89523-5 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PHILOXENIA ΘΗΒΑ τηλ./fax : 2262028705

TRAVEL

ANIFANTIS TOURS ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ & ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑ 22620 26479-80 POLINIKIS TRAVEL ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 37 ΘΗΒΑ 22620 29200 TSOTRAS TRAVEL ΠΙΝΔΑΡΟΥ 62 ΘΗΒΑ 22620 26444 22620 27444 PAPAGIANNIS TRAVEL ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ 14 ΘΗΒΑ 22620 26100 22620 21411
Το μουσείο της Θήβας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα εκθέματά του μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της από την Πρωτοελλαδική μέχρι και τη Ρωμαϊκή εποχή. Μερικές από τις συλλογές στην έκθεση είναι μοναδικές στο είδος τους, όπως η συλλογή των ανατολικών σφραγιδοκυλιδρων, των μυκηναϊκών λαρνάκων, των ενεπίγραφων στη Γραμμική Β΄ ψευδόστομων και των κλασικών χαρακτών μαύρων στηλών. Πολύ αξιόλογα έργα είναι επίσης οι Κούροι από το ιερό του Απόλλωνος στο Πτοώ, καθώς και τα κοσμήματα και τα ελεφάντινα αντικείμενα από τα ανάκτορα και τους τάφους της μυκηναϊκής Θήβας. Στο προαύλιο, εκτός από το πλήθος των επιγραφών, των επιτύμβιων και των άλλων γλυπτών, φιλοξενείται μεγάλη συλλογή Βυζαντινών και Μεσαιωνικών αρχιτεκτονικών μελών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;

Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.

Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.

Μιχάλης Μουζουράκης