Η Αυτοδιοίκηση δεν είναι για πειράματα


Μπορεί να απομένουν αρκετοί μήνες ακόμη για τις αυτοδιοικητικές εκλογές, αλλά το προεκλογικό σκηνικό είναι έντονο όσο αναφορά την επικράτηση των υποψηφίων αρχικά στις επικοινωνιακές πρακτικές που προηγούνται πάντα της πραγματικής προεκλογικής περιόδου, που διαρκεί συνήθως σαράντα μέρες. Ονόματα, ζυμώσεις, εντυπώσεις, σφυγμομετρήσεις, προπαγάνδα είναι στην ημερήσια διάταξη.

Τελικός υποψήφιος, θα είναι αυτός που θα καταθέσει συνδυασμό στο πρωτοδικείο, και μόνο τότε θα έχει βαρύτητα ο λόγος του. Μέχρι τότε, έχει δικαίωμα ο κάθε πολίτης- υποψήφιος να παίζει το παιχνίδι του κατά το δοκούν.

Αρκετοί που το παίζουν ηγέτες θα αναγκαστούν με "κατεβασμένα τα αυτιά" να προσχωρήσουν στον συνδυασμό που εκ του ασφαλούς, με την "βοήθειά" τους, θα επικρατήσει στην επιλογή των πολιτών, κερδίζοντας μια θέση... αντιδημάρχου κτλ.
Πολλοί είναι μάλιστα, που αυτό επιδιώκουν από την αρχή.

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010, οι πολίτες ψήφισαν σε μεγάλο βαθμό με κομματικό κριτήριο. Κάτι που γίνονταν πάντα στην Ελλάδα. Και οι τοπικές οργανώσεις πρωτοστατούσαν δίνοντας στον "εκλεκτό" το περιβόητο χρίσμα, μετατρέποντας την τοπική αυτοδιοίκηση σε ένα εξαρτημένο κομματικό όργανο. Φυσικά γίνεται και σήμερα αυτό. Όλα τα κόμματα θεωρούν Grand Test τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου 2014, τίποτα δεν θα θυμίζει το παρελθόν, και αντίστοιχες εκλογικές αναμετρήσεις. Πρακτικές του παρελθόντος μπαίνουν μια για πάντα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Άνθρωποι που έχουν εμπλακεί στην τοπική αυτοδιοίκηση και έχουν εκλεγεί με την κομματική τους ταυτότητα, δεν έχουν καμιά τύχη στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014. Και αυτό το γνωρίζουν καλά. Ειδικά των κομμάτων που πρωτοστάτησαν στην καταστροφή των Ελλήνων. Και που μετακόμισαν σε γειτονικούς πολιτικούς χώρους προκειμένου να επιβιώσουν.

Και αρκετοί είναι και εκείνοι που προσπαθούν να επιπλεύσουν μέσα από διάφορα πολιτικά τεχνάσματα, σύγχρονοι Δούρειοι Ίπποι, που δημιουργήθηκαν για να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο αποτελούμενα από αποτυχημένους πολιτικούς, που συμμετείχαν στη διάλυση της Ελλάδας και των Ελλήνων, εμπορεύοντας και ξεπουλώντας τις ιδέες τους. Διαφημίζουν την πραμάτεια τους, μαζεύουν υπογραφές από παλιούς πρωτεργάτες της καταστροφής, και επενδύουν επικοινωνιακά στην ενότητα για το "καλό του τόπου".

Συνδυασμοί που καθοδηγούνται από κομματικές γραμμές δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στην τοπική κοινωνία. Διότι πολύ απλά δεν τους ενδιαφέρει η τοπική κοινωνία, αλλά η κομματική τους παράταξη, και τι χρώμα θα έχει ο χάρτης το βράδυ των εκλογών.

Όλα αυτά πλέον ο πολίτης τα αντιλαμβάνεται. Πέρασε στο πετσί του η κοροϊδία τους, και θα επιδείξει ωριμότητα, και θα ψηφίσει για συγκεκριμένο σκοπό:
Το συμφέρον του τόπου του. Και ειδικά στις αυτοδιοικητικές εκλογές, που από αυτές εξαρτάται η τύχη του τόπου του, το επίπεδο Ζωής του και η καθημερινότητά του.

Ο πολίτης θα πρέπει να ενεργοποιηθεί, να εναρμονιστεί με την ιδέα της προσφοράς, να συμμετάσχει σε ψηφοδέλτια καθαρών ανθρώπων, που σκοπό έχουν να παρέχουν τα αυτονόητα στους συμπολίτες τους, που έχουν δουλέψει για αυτό το λόγο, που έχουν όραμα και θέλουν να το πραγματοποιήσουν. Δεν γίνεται να πετύχει κανείς το παραμικρό αν δεν συμμετέχει ο πολίτης. Δεν θα σου φτιάξει κανείς τον τόπο σου αν εσύ πρώτα δεν ενδιαφέρεσαι.

Ο περιβόητος Καλλικράτης έφερε δυσκολίες, αλλά και εμπειρία. Ένωσε ανθρώπους, και ιδέες, και από την άλλη δημιούργησε προβλήματα, που για να λυθούν χρειάζεται και η συμμετοχή των πολιτών, και η αγάπη για τον τόπο τους. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.

Η απαξίωση των νέων ανθρώπων για τα κοινά, και το ενδιαφέρον για τον τόπο τους, αφήνει άπλετο χώρο σε αποτυχημένες πρακτικές και ανθρώπους, να επιπλέουν βάζοντας ταφόπλακα σε πόλεις και χωριά των περιοχών μας.

Κλείστε τα αυτιά στις προβοκατόρικες μεθόδους, και λειτουργήστε με την δική σας λογική - απόφαση για το συμφέρον του τόπου σας.

Νίκος Χατζηδούρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

δείτε και εδώ

HOTEL

ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΘΗΒΑ 22620 27333 ΝΙΟΒΗ ΘΗΒΑ 22620 89093 ΔΙΟΝΥΣΙΟΝ ΜΕΛΑΘΡΟΝ - ΘΗΒΑ 22620 89523-5 ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PHILOXENIA ΘΗΒΑ τηλ./fax : 2262028705

TRAVEL

ANIFANTIS TOURS ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ & ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΗΒΑ 22620 26479-80 POLINIKIS TRAVEL ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ 37 ΘΗΒΑ 22620 29200 TSOTRAS TRAVEL ΠΙΝΔΑΡΟΥ 62 ΘΗΒΑ 22620 26444 22620 27444 PAPAGIANNIS TRAVEL ΒΟΥΡΔΟΥΜΠΑ 14 ΘΗΒΑ 22620 26100 22620 21411
Το μουσείο της Θήβας παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και τα εκθέματά του μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της από την Πρωτοελλαδική μέχρι και τη Ρωμαϊκή εποχή. Μερικές από τις συλλογές στην έκθεση είναι μοναδικές στο είδος τους, όπως η συλλογή των ανατολικών σφραγιδοκυλιδρων, των μυκηναϊκών λαρνάκων, των ενεπίγραφων στη Γραμμική Β΄ ψευδόστομων και των κλασικών χαρακτών μαύρων στηλών. Πολύ αξιόλογα έργα είναι επίσης οι Κούροι από το ιερό του Απόλλωνος στο Πτοώ, καθώς και τα κοσμήματα και τα ελεφάντινα αντικείμενα από τα ανάκτορα και τους τάφους της μυκηναϊκής Θήβας. Στο προαύλιο, εκτός από το πλήθος των επιγραφών, των επιτύμβιων και των άλλων γλυπτών, φιλοξενείται μεγάλη συλλογή Βυζαντινών και Μεσαιωνικών αρχιτεκτονικών μελών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ;

Σήμερα, το να προσπαθήσει κανείς να ορίσει με σαφήνεια τι σημαίνει ο όρος μπλογκ, είναι μάλλον παρακινδυνευμένο. Ένα μπλογκ είναι πάνω απ όλα ένα εργαλείο. Η δυνατότητα για όποιον έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και δωρεάν τη δική του φωνή. Πάνω από όλα όμως, ένα μπλογκ είναι ένα μέσο επικοινωνίας.

Σε αντίθεση με μια στήλη εφημερίδας ή μια τηλεοπτική εκπομπή, τα μπλογκ κατά κανόνα επιτρέπουν το σχολιασμό των άρθρων τους από τους επισκέπτες, δημιουργώντας μια αίσθηση οικειότητας ανάμεσα στους τακτικούς επισκέπτες και τους συγγραφείς τους. Οι μπλόγκερ (δηλαδή οι συγγραφείς των μπλογκ), συχνά νιώθουν αλληλεγγύη και οικειότητα κι έτσι δημιουργούνται (κυριολεκτικά και μεταφορικά) δεσμοί ανάμεσά τους. Με τη διασύνδεση των ιστολογίων μεταξύ τους, έχει δημιουργηθεί η έννοια της μπλογκόσφαιρας, ως ένας ημιαυτόνομος χώρος που αποτελείται από τα μπλογκ, τους συγγραφείς τους και τους αναγνώστες τους.

Μιχάλης Μουζουράκης